1. 1. احمدی، پریورز؛ جعفرزاده، مهدی؛ بخشیزاده، مهدی (1393). «نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژۀ برند»، فصلنامۀ پژوهشنامۀ بازرگانی، ش 71، ص 93-6593. 2. 2. باشکوه، محمد؛ شکستهبند، میترا (1394). «تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگیهای بیمه ایران استان اردبیل)»، فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، ش 23، ص 211-1. 3. 3. بحرینی، منیژه؛ ضیایی، علیرضا (1391). «ارائۀ مدلی جهت شناسایی و ارزیابی تأثیر حمایت مالی ورزشی بر ارزش نام و نشان تجاری»، بررسیهای بازرگانی، ش 55، ص 36-26. 4. 4. حدادیان، علیرضا؛ کاظمی، علی؛ فیض محمدی، شیرین (1395). «بررسی اثر هویتیابی مشتری با برند بر وفاداری بهواسطۀ کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درکشده (مورد مطالعه: هتل پنج ستارۀ همای مشهد)»، فصلنامۀ تحقیقات بازاریابی نوین، ش 21، ص 92-75. 5. 5. حمیدی زاده، محمدرضا؛ بلاغی اینالو، محمدحسین؛ عطایی، مهدی (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتورهای تلفن همراه)»، نشریۀ مدیریت بازرگانی تهران، دورۀ 6، ش 4، ص 772-755. 6. 6. خداداد حسینی، حمید؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بخشی زاده، علیرضا (1394). «مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)»، مجلۀ مطالعات مدیریت ورزشی، سال هفتم، ش 28، ص 54-33 . 7. 7. سلطان حسینی، محمد؛ نصر اصفهانی، داود؛ جوانی، وجیهه؛ سلیمی، مهدی (1390). «تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران»، نشریۀ مدیریت ورزشی، ش 9، ص 87. 8. 8. ضیاء، بابک (1394). «بررسی رابطۀ بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزۀ کارآفرینی»، پژوهشهای مدیریت عمومی، دورۀ 8، ش 9، ص 42-27. 9. 9. طالبپور، مهدی؛ رضوی، سید محمدجواد (۱۳۹۵). «پرسشنامههای کاربردی مدیریت بازاریابی ورزشی»، چ اول، تبریز: انتشارات طنین دانش، ص 186. 10. 10. عزیزی، شهریار؛ آژینی، احمدرضا (1391). «طنین برند: کاربرد هرم ارزش ویژۀ برند کلر در بانک صادرات ایران»، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال پنجم، ش 17، ص 134-121. 11. 11. کردنائیج، اسداله؛ بخشیزاده، علیرضا؛ عسکری پور، حسین (2015). «محصولات جعلی و تأثیرشان بر ارزش ویژه برند محصولات اصلی (مطالعۀ موردی: صنعت پوشاک در تهران)»، مجلۀ بینالمللی علوم انسانی، سال بیستودوم، ش 1، ص 130-109. 12. 12. کریمیان، مجتبی؛ خداداد حسینی، سید حمید؛ مشبکی اصفهانی، اصغر (1394). «بررسی تأثیر محرکهای ارزش ویژۀ برند بر طنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاههای امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)»، فصلنامۀ تحقیقات بازاریابی نوین، ش 16، ص 182-169. 13. 13. مشبکی اصفهانی، اصغر؛ یارحمدی، علی؛ ناصری، علی (1395). «بررسی نقش دارایی تداعی برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعۀ موردی: باشگاه پرسپولیس)»، مجلۀ مطالعات مدیریت ورزشی، سال هشتم، ش 37، ص 236-213. 14. 14. مشبکی اصفهانی، اصغر؛ وحدتی، حجت؛ خداداد حسینی، سید حمید؛ احسانی، محمد (1393). «طراحی الگوی هویت برند صنعت ورزش ایران (مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال)»، فصلنامۀ مدرس علوم انسانی (پژوهشهای مدیریت در ایران)، ش 82، ص 223-203. 15. 15. هادیزاده مقدم، اکرم؛ جمالی، شهرام؛ رضایی، مرتضی (1391). «مدل تأثیر برند سازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری»، فصلنامۀ مدرس علوم انسانی (پژوهشهای مدیریت در ایران)، ش 77، ص 203.
|