1. 1. خیری، بهرام؛ فتحعلی، متینه (1394). «بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات لوکس»، مدیریت بازاریابی، ش 26، ص 23-1. 2. 2. درویشپور، حسن (1392). «بررسی تأثیر نگرش و قصد خرید مشتریان برندهای خردهفروشی بر اعتماد، بدبینی و سود درکشده (مطالعۀ موردی: فروشگاه زنجیرهای اتکا در شهرستان اراک)»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، ص 11-7. 3. 3. دهدشتی، شاهرخ؛ کیهاری، زهره؛ حقیقت، امین؛ عطوفی، امین (1393). «شناسایی عوامل مؤثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)»، مدیریت برند، ش 1، ص 99-75. 4. 4. سمیعی زفرقندی، عادله؛ نایبزاده، شهناز؛ دهقان دهنوی، حسن (1394). «بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درکشده از سوی مصرفکننده بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)»، مدیریت بازاریابی، ش 27، ص 101-79. 5. 5. فخریه، مهدی؛ رحیمنیا، فریبرز؛ پویا، علیرضا (1393). «تأثیر نگرش خریدار بر ارزش برند بهواسطۀ کیفیت رابطۀ خریدار فروشنده»، اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتها و چالشها، دانشگاه فردوسی مشهد، ص 121-101. 6. 6. کاتلر، فلیپ؛ آرمسترانگ، گری (1392). «اصول بازاریابی»، ترجمۀ محمدرضا سعدی و عباس صالح اردستانی. تهران: کتاب آیلار، ص 168. 7. 7. منصوری، مهدیه (1392). «طراحی مدل قصد خرید با تأکید بر نقش ارزشهای مصرف، نگرش و درگیری ذهنی تبلیغات (مورد مطالعه: همراه اول و ایرانسل)»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت مدرس، ص 97-93. 8. 8. نجفزاده، فرخ لقا (1394). «عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات ورزشی لوکس از دیدگاه مصرفکنندگان ورزشی»، کنفرانس سالانۀ مدیریت و اقتصاد کسبوکار، تهران، ص 51-48. 9. 9. هومن، حیدرعلی (1384). «آمار استنباطی در پژوهشهای رفتاری»، تهران: سمت، ص 127.
|