1. 1. انجمن کتابخانههای دانشکدهای و پژوهشی (2003). «رهنمودهایی برای برنامههای آموزشی در کتابخانههای دانشکدهای»، ترجمۀ علی حسین قاسمی و فرشید دانش، انجمن کتابخانههای آمریکا. 2. 2. بختیارزاده، اصغر (1381). «بررسی سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)»، پایاننامۀ کارشناسیارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکدۀ مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ص 8. 3. 3. ظهیری، منصور؛ تورانی، سوگند (1387). «ارائۀ الگوی راهاندازی مراکز کارآفرینی در دانشگاههای علوم پزشکی»، پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ج 14، ش 1، ص 18-1. 4. 4. علیزاده، محمدحسین؛ نصیری، خسرو (1380). «بررسی مشکلات شغلی دانشآموختگان رشتۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی»، نشریۀ حرکت، ش 7، ص 90-77. 5. 5. فرید، داریوش (1388). «بررسی رابطه بین خلاقیت و کارآفرینی در بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه یزد)»، نشریۀ مدیریت ورزشی، ش 2، ص 116-97. 6. 6. گلستانهاشمی، مهدی (1382). «مبانی علم کارآفرینی»، اصفهان: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ص 46. 7. 7. میرزاصفی، اعظم؛ رجاییپور، سعید؛ جمشیدیان، عبدالرسول (1390). «رابطه بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان»، کتابداری و اطلاعرسانی، دورۀ 14، ش 1، ص 268-241. 8. 8. نظری، مریم (1384). «چگونه میتوان باسواد اطلاعاتی شد»، کتابداری و اطلاعرسانی، ش 30، ص 58-27. 9. 9. نعمتی، محمدعلی (1392). «بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه دانشجویان دانشگاههای دولتی ایران»، دوفصلنامۀ نوآوری و ارزشآفرینی، سال اول، ش 3، ص 47-6.
|