1. 1. اسماعیلی گیوی، محمدرضا (1390). "بررسی نقش صفات شخصیت، تعهد و اعتماد سازمانی در رفتار شهروندی سازمانی". فصلنامۀ تازههای روانشناسی صنعتی سازمانی، سال دوم، ش 8، ص 38-29. 2. 2. چاوشی، سید محمدحسین (1386). "بررسی رابطۀ هوش عاطفی مدیران و میزان اعتقاد زیردستان به آنان". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تهران، پردیس قم، ص 26. 3. 3. رئیسی، پرویز (2010). "ارتباط بین هوش عاطفی با مهارتهای ارتباطی مدیران بیمارستان آموزشی قزوین". مجلۀ ایرانی آموزش در علوم پزشکی، سال دهم، دورۀ 6، ش 1 ، ص 62-52. 4. 4. شاهقلی، محمد (1998). "بررسی مدیریت مشارکتی و ارتباط آن با تعهد سازمانی دبیران دبیرستان دخترانۀ دولتی مشهد". نشریۀ مدیریت دولتی، دورۀ 1، ش 2، ص30-22. 5. 5. عظیمی، حسین (1390). "راهبردهای توسعۀ اعتماد سازمانی در نهادهای اداری". تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ص 16-12. 6. 6. فرجادی، غلامعلی (1387). "بررسی ارتباط بین نیروی انسانی با بازار کار و اشتغال". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تهران، پردیس قم، ص 38-28. 7. 7. مرتضوی، سعید و مهربان، حمید (1383). "بررسی رابطۀ بین مهارت ارتباطی مدیران و تعهد سازمانی دبیران". مجلۀ علوم تربیتی و روانشناسی، دورۀ 2، ش 6، ص 123. 8. 8. مروتی، محمد و فراهانی، مجید (2008) ."بررسی رابطۀ مهارتهای ارتباطی پرستاران کارفرما دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوق یزد". مجلۀ ایرانی آموزش در علوم پزشکی، سال دوازدهم، دورۀ 1 ، ش 6، ص170-164. 9. 9. میکلائی، مجتبی (1391). "بررسی ارتباط اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان". مجلۀ حملونقل توسعه، ش 9 ، ص 118-112. 10. 10. هنزاییزاده، زهرا (1380). "ارتباط بین جو سازمانی و مهارتهای ارتباطی مدیران سازمان تربیت بدنی". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ص 38-28.
|