1. 1. اسماعیلپور، حسن (1394). «مبانی مدیریت بازاریابی». چ هفتم، تهران: نگاه دانش، ص 22-18. 2. 2. آرازشی، علی (1392). «بررسی مدل رفتار مصرفکننده در ارتباط با حمایت از رویداد ورزشی باشگاههای خصوصی شهر تهران». پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ص 64-22. 3. 3. آصفی، احمدعلی؛ خبیری، محمد؛ اسدی دستجردی، حسن و گودرزی، محمود (1393). «بررسی عوامل مؤثر در نهادینه کردن ورزش ایران». پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ 10، ش 20، ص 63-76. 4. 4. حسنزاده، مهرداد (1390). «بازاریابی ورزشی». چ دوم، تهران: پرسمان، ص 60-42. 5. 5. خدادادی، حسن (1389). «بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 15 تهران». پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه پیام نور استان تهران، ص 54-31. 6. 6. غلامی، مریم (1393). «بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، اعتماد و وفاداری مشتری (مطالعۀ موردی: مشتریان بانک ملی در شهرستان بابل)». پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، ص 70-64. 7. 7. کاتلر، فیلیپ (1391). «اصول بازاریابی». ترجمۀ بهمن فروزنده. چ شانزدهم، اصفهان: انتشارات آموخته، ص 34-11. 8. 8. محرم زاده، مهرداد (1388). «مدیریت بازاریابی ورزشی». چ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، ص 40-28. 9. 9. نعمتی، نعمتالله (1390). «تحلیل رفتار مشتریان ورزشی و عوامل مؤثر بر حضور آنها در لیگ برتر فوتبال کشور: ارائۀ مدل جذب مشتریان ورزشی در لیک برتر فوتبال کشور». پایاننامۀ دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ص 31-17. 10. 10. وظیفهدوست، حسین و حریری، مهسا (1391). «بررسی تأثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزۀ محصولات تند مصرف و خدمات». مجلۀ مدیریت بازاریابی، دورۀ 7 ، ش 15، ص 66 - 41 .
|