1. 1. حاجی قاسمی، علیرضا (1392). «بررسی نیازهای جسمانی، مهارتی، شناختی و عاطفی آموزش درس تربیت بدنی در مدارس متوسطۀ پسرانۀ شهرستان شاهرود». مجلۀ آموزش تربیت بدنی، سال اول، ش 2، ص 27-1. 2. 2. خسرویزاده، اسفندیار و سنه، افسانه (1390). «وضعیت برنامۀ درس تربیتبدنی در مدارس متوسطۀ استان مرکزی». فصلنامۀ مطالعات برنامۀ درسی، ش 23، ص 162 - 150. 3. 3. رضوی، سید محمدحسین و روحانی، الهام (1393). «تحلیلی بر عوامل مؤثر در ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس». پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش 19، ص 80-69 . 4. 4. رمضانی، علیرضا (1386). «ضوابط طراحی فضاهای مورد نیاز درس تربیت بدنی در مدارس». فصلنامۀ رشد آموزش تربیت بدنی، ش 22، ص 17-1 . 5. 5. رمضانینژاد، رحیم و ذبیحی، اسماعیل (1390). «بررسی عوامل آموزشی اثرگذار بر مدیریت کلاسهای تربیت بدنی در مدارس محروم و برخوردار از امکانات ورزشی». فصلنامۀ رهبری و مدیریت آموزشی، سال پنجم، ش 1، ص 50-35. 6. 6. رمضانینژاد، رحیم و محبی، اسماعیل (1388). «نیازسنجی برنامۀ درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی کشور». فصلنامۀ پژوهش در علوم ورزشی، ش 22، ص 30-15. 7. 7. شعبانی بهار، غلامرضا و عرفانی، نصراله (1386). «نظرسنجی و نیازسنجی از دانشآموزان در خصوص درس تربیت بدنی در مدارس متوسطۀ شهرستان ملایر در سال تحصیلی 84 – 83 ». فصلنامۀ حرکت، ش 33، ص 160-145. 8. 8. معماری، ژاله و گلچین، الهام (1393). «شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیر ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی». فصلنامۀ فناوری آموزش، ش 34، ص 142-131.
|