۱. ۱. اکبری، نعمتالله؛ زاهدی کیوان، مهدی (۱۳۸۷). «کاربرد روشهای رتبهبندی و تصمیمگیری چندشاخصه»، چ اول، تهران: سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، ص ۱۹۳. ۲. ۲. امینی، علیرضا؛ امینی، زهرا (۱۳۹۰). «بررسی نقش علائم تجاری (برند) در شکلگیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی از دیدگاه بنگاههای اقتصادی کوچک (مطالعۀ موردی بانک ملّی ایران)»، پژوهشنامۀ بازرگانی، ش ۱۴، ص ۱۳-۱. ۳. ۳. تجاری، فرشاد؛ نصر اصفهانی، داود؛ ماجدی، نیما (۱۳۹۳). «برندهای ورزشی»، چ اول، تهران: انتشارات حتمی، ص ۹. ۴. ۴. حقیقی، محمد و حسینزاده، ماشاالله (۱۳۸۸). «مقایسۀ میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات»، پژوهشهای مدیریت در ایران، دورۀ ۱۳، ش ۴، ص ۱۳۹-۱۰۳. ۵. ۵. رضایی دولتآبادی، حسین؛ خزانیپور، حسین؛ امانی، جواد (۱۳۹۲). «تأثیر شخصیت بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی سازههای تأثیر، اعتماد و ترجیح برند»، علوم مدیریت ایران، سال هشتم، ش ۲۹، ص ۸۸-۷۳. ۶. ۶. سمیعی نصر، محمود؛ علوی، سید مسلم؛ نجفی سیاهرودی، مهدی (۱۳۹۰). «بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی»، نشریۀ مدیریت بازاریابی، ش ۱۰، ص ۶۴-۴۷. ۷. ۷. شیرخدایی، میثم؛ نوری پور، امیرحسین؛ شریعتی، فاطمه (۱۳۹۳). «تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی»، مدیریت برند، سال اول، ش ۱، ص ۱۵۶-۱۲۷. ۸. ۸. صنایعی، علی؛ کتابی، سعیده؛ مرتضیپور هلق، حیدر (۱۳۸۴). «مطالعۀ عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک تلویزیون با استفاده از فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)»، نشریۀ دانشکدۀ علوم اداری و اقتصاد (اصفهان)، ش ۳، ص ۵۷-۴۱. ۹. ۹. قدسیپور، حسن (۱۳۷۹). «فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) »، چ اول، تهران: مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ص ۳۰-۲۰. ۱۰. ۱۰. کرمیان، حامد؛ شکرچیزاده، احمدرضا؛ ریسمانکارزاده، ریحانه (۱۳۹۴). «بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان»، نشریۀ مدیریت بازاریابی، ش ۲۷، ص ۳۴-۱۷.
|