۱. ۱. حسینی، سید عماد؛ پورکیانی، محمد؛ افروزه، علی (۱۳۹۴). «تأثیر بازاریابی حسی بر افزایش هواداران لیگ برتر فوتبال ایران»، نهمین همایش بینالمللی تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران. ۲. ۲. رضایی کهن، سمیرا (۱۳۸۷). «انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر مشهد»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ تربیت بدنی، دانشگاه فردوسی مشهد، ص ۳۵-۶. ۳. ۳. رضوانی، محمد؛ مبارکی، محمدحسین؛ ایراننژاد پاریزی، الهام (۱۳۹۴). «بازاریابی حسی و توسعۀ خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش ۱۷، ص ۱۹۷-۱۸۱. ۴. ۴. سجادی، سید نصرالله؛ محمودی، احمد؛ گودرزی، محمود؛ میزانی، مهران (۱۳۹۰). «مقایسۀ کیفیت خدمات ارائهشده در باشگاههای ورزشی دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان»، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول، ش دوم، ص ۴۸-۳۳. ۵. ۵. طالعیفر، رضا؛ حاتمی نسب، سید حسن (۱۳۹۰). «بررسی چالشهای توسعۀ محصول جدید در بنگاههای کوچک و متوسط، مطالعۀ موردی: صنایع غذایی و کشاورزی استان فارس»، نشریۀ رشد فناوری، ش ۲۷، ص ۴۴-۳۱.
|