1. 1. جابری، اکبر؛ سلطان حسینی، محمد؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ خزائی پول، جواد (1393). «ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از روش مدلبندی معادلات ساختاری»، نشریۀ مدیریت ورزشی، دورۀ 6، ش 3، ص 492-475. 2. 2. سجادی، سید نصرالله؛ خبیری، محمد؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل (1392). «عوامل مؤثر بر وفاداری هواداران به برند تیمهای پرطرفدار لیگ حرفهای فوتبال ایران»، نشریۀ مطالعات مدیریت ورزشی، ش 18، ص 100-81. 3. 3. سجادی، سید نصرالله (1392). «مدیریت بازاریابی ورزشی با تأکید بر آمیختۀ بازاریابی»، چ اول، تهران: انتشارات پیشگامان توسعه، ص 138-136. 4. 4. هومن، حیدرعلی (1384). «مدلیابی معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار لیزرل»، تهران: سمت، ص 162-154.
|