[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 7، شماره 24 - ( بهار 1398 ) ::
جلد 7 شماره 24 صفحات 25-37 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند
نوشین بنار1، لیلا بیرامی جغناب2، حمیدرضا گوهررستمی3
1- استادیار دانشگاه گیلان ، noshin.benar@gmail.com
2- کارشناس ارشد دانشگاه گیلان
3- استادیار دانشگاه گیلان
چکیده:   (737 مشاهده)
 هدف از پژوهش حاضر بررسی اهمیت آمیختۀ بازاریابی سبز و تأثیر آن بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند از نظر مشتریان استخرهای شنای شهر رشت بود. روش این پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی است که به شکل میدانی انجام گرفت. جامعۀ آماری مورد بررسی نامحدود و کلیۀ مشتریان استخرهای شنای شهر رشت بود. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران محاسبه شد (384=n). به‌منظور تجزیه‌وتحلیل آماری از آمار توصیفی و روش مدل‌یابی معادلات ساختاری در نرم‌افزار اسمارت پی ال اس 3 استفاده شد. یافته‌ها نشان داد که بین آمیختۀ بازاریابی سبز، عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان رابطۀ مثبت و معنا‌داری وجود داشت. براساس یافته‌ها مشخص شد که مدیران استخرهای شنا می‌توانند عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز را به‌عنوان استراتژی بازاریابی متناسب با نیازهای سبز مشتریان به‌کار گیرند که این امر به ایجاد رابطۀ احساسی قوی بین استخر و مشتریان منجر می‌شود و سرانجام وفاداری مشتریان و افزایش میزان تبلیغات دهان به دهان در خصوص استخرها را به‌همراه می‌آورد.
واژه‌های کلیدی: آمیخته بازاریابی سبز، تبلیغات دهان به دهان، عشق به برند، وفاداری به برند
متن کامل [PDF 701 kb]   (166 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Effect of Green Marketing Mix on Word of Mouth Advertisement with the Mediating Role of Brand Love and Brand Loyalty. 3. 2019; 7 (24) :25-37
URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-966-fa.html

بنار نوشین، بیرامی جغناب لیلا، گوهررستمی حمیدرضا. تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی. 1398; 7 (24) :25-37

URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-966-fa.html



دوره 7، شماره 24 - ( بهار 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3977