1. 1. ابراهیمی، سید بابک؛ کتابیان، حمید؛ رحیمی، حسام (1394). «شناسایی معیارهای مؤثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی»، مدیریت بازرگانی، دورۀ 7، ش 2، ص 294-273. 2. 2. احمدپور، محمود؛ مقیمی، سید محمد (1388). «مبانی کارآفرینی»، چ ششم، تهران: ناشر فراندیش، ص 49. 3. 3. آذر، عادل؛ بیات، کریم (1387). «طراحی مدل فرایندمحوری کسبوکار با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)»، نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، دورۀ 1، ش 1، ص 18-3. 4. 4. سلطانی، ناصر؛ موسوی، میرنجف؛ سلامی، هادی (1392). «راهبردهای توسعۀ گردشگری از دیدگاه ارائهکنندگان خدمات با استفاده از مدلهای دلفی و فرایند تحلیل شبکه (مطالعۀ موردی: استان آذربایجان غربی)»، مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، ش 12، ص 39-19. 5. 5. فقیه نصیری، بشری (1393). «مقایسۀ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد»، پایاننامۀ دورۀ کارشناسیارشد، دانشگاه مازندران، دانشکدۀ علوم اقتصاد و مدیریت، ص 155-150. 6. 6. کلر، کوین لین (1389). «مدیریت استراتژیک برند»، ترجمۀ عطیه بطحایی. چ اول، تهران: ناشر سیته، ص 262. 7. 7. مرتضوی، سعید؛ کفاشپور، آذر؛ ارجمندینژاد، آفاق (1389). «بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی»، پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی، دورۀ 2، ش40، ص 134-109. 8. 8. ملکزاده، غلامرضا؛ کاظمی، مصطفی؛ لگزیان، محمد (1392). «هوش سازمانی: طراحی مدل سلسله مراتبی برای دانشگاههای دولتی ایران با رویکرد دیماتل»، پژوهشنامۀ مدیریت تحول، ش 10 ، ص 124- 94. 9. 9. میرفخرالدینی، سید حیدر؛ ابراهیمزاده پزشکی، رضا؛ جلیلیان، نگار (1392). «ارائۀ مدلی جامع در جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد)»، دوفصلنامۀ مطالعات برنامهریزی آموزشی، دورۀ 2، ش 4، ص 37-5. 10. 10. نصیرزاده، عبدالمهدی؛ فراهانی، ابوالفضل؛ رضایی، شمسالدین؛ وطندوست، مریم (1392). «ارزیابی کارآفرینی مدیران کل تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دورۀ 2، ش 7، ص 144-129.
|