۱. ۱. تمدن، محمدمهدی (۱۳۹۳). «ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسیارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز»، پایاننامۀ کارشناسیارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه پیامنور مرکز قشم، ص ۱. ۲. ۲. حیدری، زهرا؛ موسیپور، نعمتالله؛ حری، عباس (۱۳۸۳). «نظام برنامهریزی درسی متناسب با توسعۀ سواد اطلاعاتی»، فصلنامۀ مطالعات برنامۀ درسی، دورۀ ۴، ش ۱، ص ۴۸ ـ۲۹. ۳. ۳. رضائیان، علی (۱۳۸۴). «مبانی سازمان و مدیریت»، چ هفتم، تهران: سمت، ص ۲۷. ۴. ۴. فرجی خیاوی، فرزاد؛ ظهیری، منصور؛ احمدی انگالی، کامبیز؛ میرزایی، بهاره؛ ویسی، محمد؛ عرب رحمتیپور، مرجان (۱۳۹۳). «بررسی سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی براساس مدل هفتستونی اسکانل در دانشگاه جندیشاپور اهواز»، پیاورد سلامت، دورۀ ۸، ش ۲، ص ۱۱۲-۱۰۱. ۵. ۵. کشاورز، لقمان؛ فراهانی، ابوالفضل (۱۳۹۵). «مدیریت سازمانهای ورزشی»، چ اول، تهران: حتمی، ص ۲۵۵. ۶. ۶. کشاورز، لقمان؛ فراهانی، ابوالفضل؛ شهرسبز، مجتبی (۱۳۹۵). «تحلیل رگرسیونی هوش سیاسی و رفتار سیاسی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان و هیئتهای ورزشی استان فارس»، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دورۀ ۳، ش ۲، ص ۳۰-۲۳. ۷. ۷. مهری، پریرخ (۱۳۸۶). «آموزش سواد اطلاعاتی مفاهیم، روشها و برنامهها»، تهران: کتابدار، ص ۵۳.
|