1. 1. احسانی، محمد (1382). «تدوین نظام جامع ورزش حرفهای کشور»، طرح پژوهشی، پژوهشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، تهران، ص 65. 2. 2. دیوید، فرد، آر (1380). «مدیریت استراتژیک»، ترجمۀ سید محمد اعرابی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، ص 98. 3. 3. زارع، علیرضا؛ حیدرینژاد، صدیقه؛ شیرالی، رضوان (1386). «تأثیر رسانههای جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال»، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، سال سوم، ش 12، ص 24-11. 4. 4. سازمان تربیت بدنی (1382). «نظام جامع توسعۀ تربیت بدنی و ورزش کشور»، مصوب هیأت وزیران در جلسۀ مورخ 16/7/1382. 5. 5. سیفپناهی، جبار (1388). «طراحی و تدوین استراتژی توسعۀ ورزش قهرمانی استان کردستان»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ص 1. 6. 6. طلوعی اشلقی، عباس؛ پاشائی، محمود؛ مدبری کلیانی، رحیم (1389). «نقش رسانههای جمعی در توسعۀ ورزش شهروندی (همگانی)»، مطالعات مدیریت شهری، دورۀ 2، ش 2 (پیاپی 2)، ص 192-181. 7. 7. قاسمی، حمید (1386). «بررسی نقش رسانههای گروهی در توسعه ورزش کشور»، رساله دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، ص 29. 8. 8. قاسمی، حمید؛ کشکر، سارا (1390). «نقش اعتماد به رسانههای ورزشی در میزان اثرگذاری آن بر دانشجویان ورزشکار»، فصلنامۀ تحقیقات در علوم زیستی ورزشی، دورۀ 2، ش 5، ص 89 - 75 . 9. 9. کردی، محمدرضا (1386). «بررسی نقش مطبوعات و رسانههای گروهی در ورزش ایران»، طرح پژوهشی، پژوهشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، تهران، ص 42. 10. 10. کهندل، مهدی؛ قاسمی، حمید؛ تجاری، فرشید؛ خدایاری، عباس (1390). «فعالیتهای رسانهای در ورزش»، تهران: انتشارات بامداد کتاب، ص 49. 11. 11. مظفری، سید امیر احمد؛ امیرتاش، علیمحمد (1390). «توسعۀ ورزش از طریق تلویزیون در ایران»، پژوهش در علوم ورزشی، ش 17، ص 148-131. 12. 12. ناظمی، مازیار (1379). «تحلیل محتوای اخبار ورزشی واحد مرکزی خبر»، پایاننامۀ کارشناسیارشد علوم ارتباطات، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، تهران، ص 21.
|