1. 1. آذر، عادل؛ رضایی پندری، عباس و جعفرینژاد، نوید (1389). "ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با دادههای فازی". پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی، دورۀ 10، ش 2، ص 38-13. 2. 2. شاه منصوری، عزتالله و مظفری، سید امیراحمد (1385). "عوامل بروز بحرانهای ورزشی و روش پیشگیری از آنها در زمینههای نرمافزار و سختافزار، جانافزار و رسانهها". پژوهش در علوم رفتاری، دورۀ 4، ش 12، ص 106-87. 3. 3. صالحی امیری، سیدرضا و افشاری نادری، افسر (1390). "مبنای نظری و راهبردی مدیریت ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگی در تهران". نشریۀ راهبرد، دورۀ 20، ش 59، ص 76-49. 4. 4. علیدوست قهفرخی، ابراهیم و احمدی، علی (1391). "بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان آسیا". نشریۀ مدیریت ورزشی، دورۀ 4، ش 14، ص 47-31. 5. 5. علیمحمدی، حسین؛ تندنویس، فریدون و هادوی، فریده (1392). "مقایسۀ عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران ورزشی لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران". دوفصلنامۀ پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ 3، ش 5، ص 111-99. 6. 6. نادریان جهرمی، مسعود؛ پورسلطانی زرندی، حسین و روحانی، الهام (1392). "شناسایی شاخصها و استانداردهای ایمنی سالنها و اماکن ورزشی". نشریۀ مدیریت ورزشی، دورۀ 5، شمارۀ 2، ص 36-21.
|