1. 1. آنسلم، استراس؛ جولیت، کوربین (1385). «اصول روش تحقیق کیفی: نظریۀ مبنایی، رویهها و شیوهها»، ترجمۀ بیوک محمدی، چ اول، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ص 17. 2. 2. بازرگان، عباس (1389). «روشهای تحقیق کیفی و آمیخته، رویکردهای متداول در علوم رفتاری»، چ دوم، تهران: نشر دیدار، ص 47-32. 3. 3. بنسبردی، علی (1393). «مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال»، رسالۀ دکتری، دانشکدۀ تربیت بدنی، دانشگاه تهران، ص 6524- 24. 4. 4. حسنی، محمد؛ قاسمزاده، ابوالفضل؛ شیرازی، رحیم (1393). «نقش تعاملی هویت سازمانی و هویت تیمی بر رضایت شغلی و رفتارهای فرانقش»، فصلنامۀ مطالعات مدیریت انتظامی، سال نهم، ش 2، ص 304-287. 5. 5. حقطلب، حامد؛ قرهئی، مریم (1393). «عوامل مؤثر بر تصویر نام تجاری شرکت مدیران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر»، بانک مقالات بازاریابی، http://MarketingArticles.ir، ص 38- 34. 6. 6. سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (1390). «روشهای تحقیق در علوم رفتاری»، تهران: انتشارات آگه، ص 98. 7. 7. سیف پناهی شعبانی، جبار (1392). «طراحی مدل توسعۀ بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران»، رسالۀ دکتری، دانشکدۀ تربیت بدنی، دانشگاه تهران، ص 27- 56. 8. 8. عسگری تومارکندی، غلامرضا (1386). «طراحی مدل آوازۀ شرکت با توجه به رویکرد تحلیل مسیر و شبکههای عصبی مصنوعی در بانکهای ایران»، رسالۀ دکتری، دانشکدۀ علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، ص 23- 98. 9. 9. عسگری، غلامرضا (1387). «بررسی و شناسایی عناصر هویتساز در سازمانهای ایرانی»، پیام مدیریت، ش 27، ص 155- 178. 10. 10. محمدی، رزگار (1394). «طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران»، رسالۀ دکتری، دانشکدۀ تربیت بدنی، دانشگاه تهران، ص 150- 15.
|