1. 1.ابراهیمی، حدیث؛ باقری، قلعه؛ سلیمی، مرضیه (1394). «توسعۀ برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعۀ موردی: محصولات شرکت تبرک)»، مجلۀ مدیریت بازاریابی، ش 26، ص 114-93. 2. 2.بحرینی، منیژه؛ ضیایی، علیرضا (1391). «ارائۀ مدلی جهت شناسایی و ارزیابی تأثیر حمایت مالی ورزشی بر ارزش نام و نشان تجاری»، بررسیهای بازرگانی، ش 55، ص 36-26. 3. 3. حمیدیزاده، محمدرضا؛ بلاغی اینالو، محمدحسین؛ عطایی، مهدی (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتورهای تلفن همراه)»، نشریۀ مدیریت بازرگانی تهران، دورۀ 6، ش 4، ص 772-755. 4. 4.خداداد حسینی، حمید؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بخشیزاده، علیرضا (1394). «مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)»، مجلۀ مطالعات مدیریت ورزشی، سال هفتم، ش 28، ص 54-33 . 5. 5.دهدشتی، زهره؛ خانی، سجاد و اجلی، امین (1393). «نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقای ارزش ویژۀ برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان»، فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، ش 25، ص 27. 6. 6.کردنائیج، اسداله؛ بخشیزاده، علیرضا؛ عسکریپور، حسین (2015). «محصولات جعلی و تأثیرشان بر ارزش ویژۀ برند محصولات اصلی (مطالعۀ موردی: صنعت پوشاک در تهران)»، مجلۀ بینالمللی علوم انسانی، سال بیستودوم، ش 1، ص 130-109. 7. 7.کریمیان، مجتبی؛ خدادادحسینی، سید حمید؛ مشبکی اصفهانی، اصغر (1394). «بررسی تأثیر محرکهای ارزش ویژۀ برند بر طنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاههای امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)»، فصلنامۀ تحقیقات بازاریابی نوین، ش 16، ص 182-169. 8. 8.عزیزی، شهریار؛ آژینی، احمدرضا (1391). «طنین برند: کاربرد هرم ارزش ویژۀ برند کلر در بانک صادرات ایران»، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال پنجم، ش 17، ص 134-121. 9. 9.مودی، داود؛ میرکاظمی، سیده عذرا؛ وحدانی، محسن (1394). «ارتباط بین ویژگیهای برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی»، نشریۀ پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، ش 9، ص 71-61. 10. 10.هادیزاده مقدم، اکرم؛ جمالی، شهرام؛ رضایی، مرتضی (1391). «مدل تأثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری»، فصلنامۀ مدرس علوم انسانی (پژوهشهای مدیریت در ایران)، ش 77، ص 203.
|