Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 4, Number 13 (2016-7)


A Comparative Study of Different Sports Insurance Models in Iran and Selected Countries
مطالعۀ تطبیقی الگوهاي مختلف بيمة ورزشي کشورهای منتخب و ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship of Communication Skills with Organizational Commitment and Organizational Trust in General Office of Sport and Youth in Ilam Province
ارتباط بین مهارت‌های ارتباطی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان ایلام
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Identification of Environmental Components Influencing Customer Relationship Management in Professional Football Clubs in Iran
شناسایی مؤلفه‌های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factor Analysis of the Political Role of Government in Implementing the Privatization Policy of Sports Industry
تحلیل عاملی نقش سیاسی دولت در اجرای سیاست خصوصی‌سازی صنعت ورزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identification of Problems and Benefits of Indoor School Olympiad Project: A Case Study of Mazandaran Province
شناسایی مشکلات و مزایای اجرای طرح المپیاد درون‌مدرسه‌ای: مطالعۀ موردی: استان مازندران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Model of Sport Tourism Development in Iran International Sport Events in Volleyball
ارائة مدل توسعۀ گردشگری ورزشی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی ایران در رشتۀ والیبال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Assessment of Behavioral Intentions of Spectators of Iran Handball Premier League Based on Functional and Result Quality
ارزیابی نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران بر اساس کیفیت کارکرد و نتیجه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritizing the Solutions of Developing Sport Fans and Customers' Discount Cards by a Survey of Customers, Executives and Supply Chain
اولویت‌بندی راهکارهای توسعۀ کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیرۀ تأمین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles