Journal archive for Google Scholar Robot!
New Trends in Sport Management
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 13 (2016-7)
A Comparative Study of Different Sports Insurance Models in Iran and Selected Countries
مطالعۀ تطبیقی الگوهاي مختلف بيمة ورزشي کشورهای منتخب و ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship of Communication Skills with Organizational Commitment and Organizational Trust in General Office of Sport and Youth in Ilam Province
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان ایلام
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Identification of Environmental Components Influencing Customer Relationship Management in Professional Football Clubs in Iran
شناسایی مؤلفههای محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factor Analysis of the Political Role of Government in Implementing the Privatization Policy of Sports Industry
تحلیل عاملی نقش سیاسی دولت در اجرای سیاست خصوصیسازی صنعت ورزش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification of Problems and Benefits of Indoor School Olympiad Project: A Case Study of Mazandaran Province
شناسایی مشکلات و مزایای اجرای طرح المپیاد درونمدرسهای: مطالعۀ موردی: استان مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Model of Sport Tourism Development in Iran International Sport Events in Volleyball
ارائة مدل توسعۀ گردشگری ورزشی در رویدادهای بینالمللی ورزشی ایران در رشتۀ والیبال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Assessment of Behavioral Intentions of Spectators of Iran Handball Premier League Based on Functional and Result Quality
ارزیابی نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران بر اساس کیفیت کارکرد و نتیجه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prioritizing the Solutions of Developing Sport Fans and Customers' Discount Cards by a Survey of Customers, Executives and Supply Chain
اولویتبندی راهکارهای توسعۀ کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیرۀ تأمین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles