Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 8, Number 31 (2021-1)


Identifying Strategies Affecting Iran Public Diplomacy through Sport and Its Consequences
شناسایی راهبردهای مؤثر بر دیپلماسی عمومی ایران از طریق ورزش و پیامدهای آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Pathology of the Migration Behavior of Iranian Athletes: A Qualitative Approach Based on Push-Pull Theory
آسیب‌شناسی رفتار مهاجرتی ورزشکاران ایران؛ رویکرد کیفی مبتنی بر نظریة کششی-رانشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Analysis of the Role of Teaching Entrepreneurship in Employing Sport Sciences Graduates
تحلیل نقش آموزش کارآفرینی در اشتغال فارغ‌التحصیلان رشتۀ علوم ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying Functional Variables Affecting the Financial Value of Iran Football Players
شناسایی متغیرهای عملکردی مؤثر بر ارزش مالی بازیکنان فوتبال ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Sport Managers' Management and Coaches' Performance on the Development of Iran Football Talent Identification
تأثیر مدیریت مدیران ورزشی و عملکرد مربیان در توسعة استعدادیابی فوتبال ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Qualitative Analysis of Factors Affecting the Development of Personal Brand of Iranian Sport Coaches: A Grounded Theory Approach
واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریة داده‌بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Model for Development of Sport Careers in Iran
الگوی توسعة مشاغل ورزشی در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Internal Environmental Factors Affecting the Development of Women's Championship Sport in Guilan Province
عوامل محیط درونی مؤثر بر توسعة ورزش قهرمانی زنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Model of Brand Personality of Sportswear with Brand Commitment, Loyalty and Trust
مدل ارتباطی شخصیت برند پوشاک ورزشی با تعهد، وفاداری و اعتماد به برند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing a Strategic Value-Focused Decision Making Model with an Islamic Approach in Sport Management of Iran
طراحی الگوی تصمیم‌گیری استراتژیک ارزشی با رویکرد اسلامی در مدیریت ورزش ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles