Journal archive for Google Scholar Robot!
New Trends in Sport Management
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 32 (2021-4)
Developing Competitiveness and Development Strategies of Ferdowsi University of Mashhad Championship Using Metaswot Technique
تدوین راهبردهای رقابتپذیری و توسعۀ ورزش قهرمانی دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presentation of Paradigm Model for Iran' Professional Sport Coaching
ارائه مدل پارادایمی مربیگری حرفه ای ورزش ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identify and prioritize the performance evaluation dimensions of the General Departments of Sports and Youth across the country in both technical and support dimensions
شناسایی و اولویتبندی ابعاد ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Implementation of Ethical Management in Sport in Iran Based on Grounded Theory Approach -Model Development
پیادهسازی مدیریت اخلاقی در ورزش کشور (نظریة دادهبنیاد)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a Model of Factors Affecting the Establishment of Value Engineering in Sports (Case Study of Tehran Municipality Sports)
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر استقرار مهندسی ارزش در ورزش (مطالعۀ موردی؛ ورزش شهرداری تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a model for the effect of sport participation motivations on productivity of employees with the mediation role of job crafting
طراحی مدل انگیزة مشارکت ورزشی در بهرهوری کارکنان با نقش میانجی دگرگونسازی شغلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the challenges and opportunities of privatization of Esteghlal and Persepolis football clubs
چالشها و فرصتهای خصوصیسازی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the contextual, environmental factors and capacity making strategies of sports in the country
بررسی عوامل زمینهای، محیطی و راهبردهای ظرفیتسازی ورزش در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the effect of marketing strategies on brand loyalty in consumers of Iranian sports goods
بررسی تأثیر راهبردهای بازاریابی بر وفاداری به برند مصرفکنندگان کالاهای ورزشی ایرانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Factors Affecting Fun in Workplace with Ethnography Approach
تبیین عوامل مؤثر بر تفریح در محل کار با رویکرد مردمنگاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles