%0 Journal Article %T A Comparison of Coaches' Knowledge Management and Service Quality from the Viewpoints of Customers in Indoor Swimming Pools %J New Trends in Sport Management %V 4 %N 12 %U http://ntsmj.issma.ir/article-1-630-fa.html %R %D 2016 %K customer, knowledge management, private swimming pools, service quality, SERVQUAL model, state swimming pools., %X هدف از مطالعۀ حاضر، مقايسۀ مدیریت دانش مربیان و کيفيت ارائۀ خدمات از ديدگاه مشتريان در استخرهاي سرپوشيدۀ دولتي و خصوصي شهر اصفهان است. روش پژوهش حاضر توصيفي- پيمايشي است. نمونه‌ها شامل 308 مشتري در دو گروه استخرهاي دولتي و خصوصي بود که با روش تصادفي انتخاب شدند. در این پژوهش از دو پرسشنامۀ کيفيت خدمات (سروکوال) و پرسشنامۀ محقق‌ساخته مدیریت دانش مربیان استفاده شده است. پرسشنامۀ سروکوال شامل پنج مؤلفه ملموسات، قابليت اطمينان، پاسخ‌دهی، تضمين، و همدلي بود. در تحقيق حاضر، به‌منظور تعیین روايي پرسشنامه، از روايي محتوايي و صوري استفاده شد و پايايي آن با استفاده از ضريب آلفاي کرونباخ (0/86) به‌دست آمد. روایی پرسشنامۀ مدیریت دانش 0/71 و پایایی آن 0/86 به‌دست آمد. نتایج نشان می‌دهد ميانگين نظرهای مشتريان در زمینۀ کيفيت ارائۀ خدمات استخرهاي خصوصي بیشتر از استخرهاي دولتي است. همچنین یافته‌ها نشان داد عملکرد استخرهاي خصوصي در زمينۀ سه مؤلفۀ ملموسات، تضمين و پاسخگویی به‌طور معناداري بهتر از عملکرد استخرهاي دولتي بود. به‌هرحال عملکرد استخرهاي دولتي و خصوصي در مؤلفه‌های قابليت اطمينان و همدلي اختلاف معناداري نداشت. %> http://ntsmj.issma.ir/article-1-630-fa.pdf %P 23-32 %& 23 %! %9 Research %L A-10-1-84 %+ %G eng %@ 2423-3293 %[ 2016