1. 1. ابوالقاسمی، کافیه، خدایارلو، رضا؛ مهدینیا، وحید؛ ذوالفقارنژاد، محمد (1395). «مقایسۀ جایگاه ویژگیهای محصول سبز و رفتار مصرفکننده در رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس»، دومین کنفرانس بینالمللی یافتههای نوین علوم و تکنولوژی، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی، قم. 2. 2. بیگلر، طاهره (1394). «راهکارهای استفاده از حملونقل دوچرخه در شهرها»، اولین کنفرانس بینالمللی انسان، معماری و مهندسی عمران و شهر، تبریز. 3. 3. تقیپوریان گیلانی، محمدجواد؛ ضیائی، سحر (1395). «تأثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتریان در صنعت غذایی»، نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت-هوش تجاری و سازمانی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ص 311. 4. 4. حدادیان، علیرضا؛ وحیدی نوغانی، مریم؛ پاسبان، الهه (1393). «بررسی تأثیر آمیختههای بازاریابی سبز بر خرید سبز»، اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتها و چالشها، دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ص 1. 5. 5. رعنایی کردشولی، حبیباله؛ یاری بوزنجانی، احمداله (1391). «بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (مطالعۀ موردی: مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)»، فصلنامۀ علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، ش 1، ص 165-92. 6. 6. روحانیپور، مهرداد؛ عباسپور، احسان (1395). «بازاریابی سبز رویکردی نوین به بازاریابی پایدار»، اولین همایش کلی مدیریت و علوم انسانی، کرمان گستران، کرمان. 7. 7. شمسی، هژیر؛ حشمتیان، محترم؛ شمسی، ستاره (1391). «دوچرخهسواری و مدیریت محیط زیست»، دومین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت محیط زیست، تهران. 8. 8. مسرور، غلامعلی؛ استاد، اسحاق؛ قشقایی، فرزاد؛ عبادی، ناجی (۱۳۹۵). «بازاریابی ورزشی برای تبلیغ محصولات»، کنفرانس بینالمللی اقتصاد، مدیریت، روانشناسی، دانشگاه علمی کاربردی استانداری قم، قم. 9. 9. نامدار جویمی، احسان؛ سپهوند، اکبر؛ عباسی نیکو، محمد (1395). «بررسی رابطۀ آمیختۀ بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکنندگان سبز (مورد مطالعه شهروندان شهر اصفهان)»، دومین کنفرانس بینالمللی اقتصاد سبز، مازندران.
|