1. 1. اکبری، روناک؛ محرمزاده، مهرداد؛ سید عامری، میرحسن؛ جمیانی، کمال (1392). «ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتری و تقویت برند ملی در لیگهای حرفهای فوتبال ایران»، دومین کنگرۀ بینالمللی علم و فوتبال، آکادمی ملی فوتبال، تهران، ایران. 2. 2. خدادادی، محمدرسول؛ فراهانی، ابوالفضل؛ قاسمی، حمید (1392). «ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار در باشگاه فوتبال تراکتورسازی»، دومین کنگرۀ بینالمللی علم و فوتبال، آکادمی ملی فوتبال ایران، تهران، ایران. 3. 3. سجادی، سید نصرالله؛ خبیری، محمد؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل (1391). «عوامل مؤثر بر وفاداری هواداران به برند تیمهای پرطرفدار لیگ حرفهای فوتبال ایران»، مطالعات مدیریت ورزشی، ش 18، ص 100-81. 4. 4. سلطان حسینی، محمد؛ نصراصفهانی، داوود؛ جوانی، وجیهه؛ سلیمی، مهدی (1390). «تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران»، نشریۀ مدیریت ورزشی، ش 9، ص 107-87. 5. 5. محرمزاده، مهرداد؛ اکبری، روناک (1392). «ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتری و تقویت برند ملی در لیگهای حرفهای فوتبال و والیبال ایران»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، ش 4، ص 78-71. 6. 6. مشبکی اصفهانی، اصغر؛ وحدتی، حجت؛ خداداد حسینی، سید حمید؛ احسانی، محمد (1392). «طراحی مدل هویت برند صنعت ورزش ایران (مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال)»، پژوهشهای مدیریت در ایران، دورۀ 17، ش 4، ص 223-203. 7. 7. نصراصفهانی، داوود؛ تجاری، فرشاد؛ زارعی، علی؛ اسمعیلی، محمدرضا (1393). «تحلیل ارتباط علی ارزش ویژۀ برند و وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران»، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، دورۀ 2، ش 5، ص 88-75.
|