1. 1. حمیدیزاده، محمدرضا و غمخواری، سیده معصومه (1388). «شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان براساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع». فصلنامۀ پژوهشنامۀ بازرگانی، ش 52، ص 210-187. 2. 2. رنجبریان، بهرام و براری، مجتبی (1388). «تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسۀ بانکهای دولتی و خصوصی». فصلنامۀ پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی. سال نهم، ش 2 (پیاپی 36)، ص 100-83. 3. 3. کفاشپور، آذر؛ زندهدل، احمد و خواجهای، رزیتا (1389). «تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازارمحوری (مطالعه موردی: هتلهای سه، چهار و پنج ستارۀ شهر مشهد)». پژوهشنامۀ اقتصاد و کسبوکار، سال اول، ش 1، ص 88-73. 4. 4. محمدی، روحالله؛ شهلایی، جواد و کارگر، غلامعلی (1390). «رابطۀ بین کیفیت خدمات ادراکشده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشیدۀ اصفهان». تهران، ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی، ص 40-31.
|