1. 1. ابراهیمی، ابوالقاسم؛ خلیفه، مجتبی؛ سمیعزاده، مهدی (1391). «بررسی تأثیر فرایندهای روانشناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش 12، ص 208 -189. 2. 2. ابری، اکبر؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ خزائی پول، جواد؛ سلیمی، مهدی (1393). «مقایسه عوامل مؤثر بر همذاتپنداری هواداران با تیمهای ورزشی باسابقه و تیمهای تازهتأسیس (مطالعه موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان)»، نشریه مدیریت ورزشی، دورۀ 6، ش 2، ص 213-191. 3. 3. همدمی، صبیحه (1390). «ارتباط بین ایجاد برند برتر با تجارت محصولات ورزشی». پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه ارومیه، ص 1. 4. 4. هومن، حیدرعلی (1391). «مدلیابی معادلات ساختاری با کمک نرمافزار لیزرل». چ پنجم، تهران: سمت.
|