1. 1. احمدیپور، زهرا؛ جنیدی، رضا؛ چمران، بویه؛ حسینی دمابی، سعادت (1392). «مفهومسازی ژئوپلتیک ورزش»، فصلنامۀ ژئوپلتیک، سال نهم، ش 2، ص 48-1. 2. 2. آلن، مری جی؛ ین، وندی ام (1374). «مقدمهای بر نظریههای اندازهگیری (روانسنجی)»، ترجمۀ علی دلاور. تهران: سمت، ص 236. 3. 3. پورسلطانی زرندی، حسین (1393). «تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ وفاداری مشتریان در ورزش»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، سال سوم، ش 3 (11پیاپی)، ص 84-77. 4. 4. جلیلی معصومی، سیاوش (1387). «بررسی انگیزهها و عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در بازی فوتبال»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت مدرس، ص 4. 5. 5. دهقان قهفرخی، امین؛ خضری، عبدالرحمن؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم؛ حمایتطلب، رسول (1389). «بررسی انگیزههای حضور هواداران بازیهای تیم ملی فوتبال ایران»، نشریۀ مدیریت ورزشی، ش 6، ص 168-153. 6. 6. زمانی، آزیتا؛ زیدآبادی، رسول؛ متشرعی، ابراهیم (1392). «تعیین روایی و پایایی نسخۀ فارسی مقیاس کمالگرایی چندبعدی ورزشی -2»، مطالعات روانشناسی ورزشی، ش 3، ص 118-103. 7. 7. غفوری، فرزاد؛ قاسمی، حمید؛ خلیلی، علیاصغر (1390). «اندازهگیری ملیگرایی بهعنوان انگیزۀ هواداران تیم ملی فوتبال ایران»، ششمین همایش ملی دانشجویی تربیت بدنی و علوم ورزشی، تهران، ایران، ص 3. 8. 8. فرهنگی، علیاکبر (1385). «ارتباطات انسانی»، چ دهم، ج 1، تهران: خدمات فرهنگی رسا، ص 170-164. 9. 9. میرحیدر، دره؛ صفوی، سیدیحیی (1379). «درآمدی نو بر جغرافیای سیاسی»، تهران: انتشارات سازمان جغرافیایی، ص 382. 10. 10. هومن، حیدرعلی (1378). «مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل»، چ اول، تهران: سمت، ص 22.
|