[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 11، شماره 41 - ( تابستان 1402 ) ::
جلد 11 شماره 41 صفحات 76-61 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعة ورزش‌های تناسب اندام در دوران اپیدمی کرونا
سید محسن اسلامی شهر بابکی1 ، امیر حسین منظمی 2، نجف آقایی3
1- کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ایران، تهران
2- دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ایران، تهران ، amirhosein.monazami@gmail.com
3- دانشیار مدیریت وررزشی دانشگاه خوارزمی
چکیده:   (884 مشاهده)
هدف پژوهش حاضر نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعه ورزش‌های تناسب اندام در دوران کرونا بود. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی  که به لحاظ هدف کاربردی بود. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان مراکز تناسب اندام شهر تهران که به صورت مجازی فعالیت داشتند 800 نفر تعیین شد حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران حداقل 260 نفر انتخاب شدن . برای جمع‌آوری داده ها از پرسشنامه محقق استفاده شد. برای  تجزیه‌وتحلیل داده‌ها  از معادلات ساختاری با نرم افزار SPSS و Smart-PLS  استفاده شد. براساس نتایج تحقیق 5 عامل شبکه‌های اجتماعی، وب سایت، بنر های اینترنتی، مجلات اینترنتی و اسپانسرینگ در توسعه ورزش تناسب اندام در دوران کرونا  به عنوان عوامل تاثیر گذار در بازاریابی الکترونیک مورد شناسایی قرار گرفت. بطوری که بالاترین اولویت‌ها مربوط به فعالیت شبکه‌های اجتماعی و اسپانسرینگ بود. در نهایت، الگوی عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی مربیان جهت توسعه ورزش تناسب اندام در دوران کرونا طراحی شد و برازش آن نیز به تائید رسید.
 
واژه‌های کلیدی: کرونا، تناسب اندام، توسعه ورزش، بازاریابی الکترونیکی
متن کامل [PDF 379 kb]   (205 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Eslami M, Monazami A, Aghaei N. The role of e-marketing on the development of fitness during the corona epidemic. 3 2023; 11 (41) :61-76
URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-2026-fa.html

اسلامی شهر بابکی سید محسن، منظمی امیر حسین، آقایی نجف. نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعة ورزش‌های تناسب اندام در دوران اپیدمی کرونا. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی. 1402; 11 (41) :61-76

URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-2026-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 11، شماره 41 - ( تابستان 1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 34 queries by YEKTAWEB 4660