نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعة ورزشهای تناسب اندام در دوران اپیدمی کرونا
|
سید محسن اسلامی شهر بابکی1 ، امیر حسین منظمی 2، نجف آقایی3 |
1- کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ایران، تهران 2- دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ایران، تهران ، amirhosein.monazami@gmail.com 3- دانشیار مدیریت وررزشی دانشگاه خوارزمی |
|
چکیده: (884 مشاهده) |
هدف پژوهش حاضر نقش بازاریابی الکترونیکی بر توسعه ورزشهای تناسب اندام در دوران کرونا بود. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی که به لحاظ هدف کاربردی بود. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان مراکز تناسب اندام شهر تهران که به صورت مجازی فعالیت داشتند 800 نفر تعیین شد حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران حداقل 260 نفر انتخاب شدن . برای جمعآوری داده ها از پرسشنامه محقق استفاده شد. برای تجزیهوتحلیل دادهها از معادلات ساختاری با نرم افزار SPSS و Smart-PLS استفاده شد. براساس نتایج تحقیق 5 عامل شبکههای اجتماعی، وب سایت، بنر های اینترنتی، مجلات اینترنتی و اسپانسرینگ در توسعه ورزش تناسب اندام در دوران کرونا به عنوان عوامل تاثیر گذار در بازاریابی الکترونیک مورد شناسایی قرار گرفت. بطوری که بالاترین اولویتها مربوط به فعالیت شبکههای اجتماعی و اسپانسرینگ بود. در نهایت، الگوی عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی مربیان جهت توسعه ورزش تناسب اندام در دوران کرونا طراحی شد و برازش آن نیز به تائید رسید.
|
|
واژههای کلیدی: کرونا، تناسب اندام، توسعه ورزش، بازاریابی الکترونیکی |
|
متن کامل [PDF 379 kb]
(205 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
تخصصي
|
|
|
|
|
ارسال پیام به نویسنده مسئول |
|