1. 1. اسکندری، سهیلا و صمدی، عباس (1390). "بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تویسرکان (براساس مدل سروکوال)". فصلنامۀ مدیریت، ش 21، ص 40-30. 2. 2. اندام، رضا؛ مهدیزاده، رحیمه و علیآبادی، مژگان (1393). " بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان". دوفصلنامۀ مدیریت و توسعۀ ورزش، دورۀ 4، ش1، ص 13-1. 3. 3. حیدرینژاد، صدیقه؛ اخلاقی، هدی؛ شفیعنیا، پروانه و شریفی بحرینی، نرگس (1394). "بررسی کیفیت خدمات باشگاههای بدنسازی شهر اهواز از دیدگاه مشتریان". پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ 11، ش 21، ص 156-149. 4. 4. داغبندان، الهیار (1389). "بررسی ارتباط رضایت مشتریان بخشی، توانمندسازی، تکنیکهای بازاریابی خارجی با کیفیت خدمات شرکتهای بیمهای استان گیلان". فصلنامۀ بازاریابی، ش 3، ص 42-35. 5. 5. رنجبریان، بهرام (1389). "مقایسۀ ماهیت کیفیت خدمات با رضایت مشتریان: کاربرد نظریۀ سیستم خاکستری". مجلۀ مهندسی صنایع و مدیریت، دورۀ 1، ش 2، ص 20-3. 6. 6. شاهوردیانی، شادی (1389). " طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوآل". مجلۀ حسابداری مدیریت، دورۀ 3، ش 5، ص 95-87. 7. 7. علیدوست قهفرخی، ابراهیم؛ کوزهچیان، هاشم؛ جلالی فراهانی، مجید و ترکی، محمد (1389). "بررسی و مقایسه رضایتمندی مشتریان زن باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی شهر تهران". مطالعات مبانی مدیریت ورزشی، ش 4، ص 18-11. 8. 8. کوزهچیان، هاشم؛ گوهر رستمی، حمیدرضا و احسانی، محمد (1388). "مقایسۀ رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران". نشریۀ مدیریت ورزشی، ش 1، ص 49-37. 9. 9. همتی، فریده؛ کاکویی، حسین؛ آقابخشی، حبیب و بیگلریان، اکبر (1380). "سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمعهای توانبخشی روزانۀ شهر تهران با دیدگاه مشتریگرایی". مجلۀ توانبخشی، دورۀ 2، ش 6 و 7، ص 21-14.
|