1. 1. چورلی، علی و قزلسفلو، حمیدرضا (1390). «بررسی رابطۀ بین هوش هیجانی با سبکهای رهبری تحولگرا، عملگرا و سبک رهبری بیخاصیت مدیران تربیت بدنی استان گلستان». پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ 7، ش 14، ص 102-87. 2. 2. شامرادلو، مهران (1383). «مقایسۀ نقش هوش هیجانی و هوش شناختی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیشدانشگاهی شهر تهران». پایاننامۀ کارشناسیارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی، ص 1. 3. 3. شریفی، نسترن؛ گنجی، حمزه؛ هاشمیان، کیانوش و نجفی زند، جعفر (1390). «مقایسۀ سهم هوش شناختی، خلاقیت و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان و دانشجویان در سطوح مختلف تحصیلی». فصلنامۀ تازههای روانشناسی صنعتی/ سازمانی، دورۀ 2، ش 6، ص 29-17. 4. 4. صفری دهنوی، یدالله و شریفی درآمدی، پرویز (1390). «مقایسۀ هوش هیجانی و شناختی مدیران مقاطع سهگانۀ آموزش و پرورش و رابطۀ آن با عملکرد شغلی آنها در منطقۀ لنجان اصفهان». رویکردهای نوین آموزشی، دورۀ 6، ش 2، ص 98-83.
|