| 
                                 1. 1.	اﺻﻔﻬﺎﻧﻲ، ﻧﻮﺷﻴﻦ (1388). "ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆثر ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌۀ ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی ورزﺷﻲ داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ و اراﺋۀ ﻣﺪل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﻳﺰی اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ در ﻛﺸﻮر". رساله دﻛﺘﺮی، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان، ص 82-73. 2. 2.	حمیدی، مهرزاد؛ رضوی، سید محمدحسین؛ امیرنژاد، سعید؛ شفیعزاده، شهرام و فضلی درزی، اعظم (1389). "تبیین استراتژی گردشگری ورزشی کشور (ایران)". پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش 12، ص 51. 3. 3.	رضوی، سید محمدحسین؛ حسینی، سید عماد و خواجهپور، اکرم (1392). "بررسی جاذبههای طبیعی اثرگذار بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش 17،  ص 30-15. 4. 4.	سلطان حسینی، محمد؛ سلیمی، مهدی و هنری، حبیب (1392). "تحلیل عوامل مؤثر بر جذب گردشگران ورزشی خارجی به کشور" . فصلنامه مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، شماره 18،  ص 46-25 . 5. 5.	علینژاد، راضیه (1393). "تدوین برنامه راهبردی گردشگری ورزشی استان مازندران براساس مدل swot و qspm". پایاننامه کارشناسیارشد تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ص 39. 6. 6.	ﻣﻌﻴﻦ ﻓﺮد، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ (1387). "وﺿﻌﻴﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی ورزﺷﻲ در اﻳﺮان و اراﺋﺔ اﻟﮕﻮی ﺗﻮﺳﻌﺔ آن". رﺳﺎﻟﺔ دﻛﺘﺮی، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﻌﻠﻢ ﺗﻬﺮان، ص 47. 7. 7.	موسوی گیلانی، سید رضا، اسدی، حسن و گودرزی، محمود (1391). "بخشبندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبههای طبیعی- ورزشی و ارائه مدل بازار هدف". مجلۀ مطالعات مدیریت ورزشی، سال چهارم، ش 14، ص 124-107. 8. 8.	مهدیزاده، عباس؛ طالبپور، مهدی و  فتحی، مهرداد (1393). "بررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد براساس تحلیل "SWOT. مجله پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، ش 8،  ص 23. 9. 9.	هنرور، افشار (1383). "عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بینالمللی در کشور از دیدگاه مدیران و دستاندرکاران ورزشی و گردشگری". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران. 
                                 |