۱. ۱. اسماعیلپور، حسن (۱۳۹۴). «مبانی مدیریت بازاریابی». چ هفتم، تهران: نگاه دانش، ص ۲۲-۱۸. ۲. ۲. آرازشی، علی (۱۳۹۲). «بررسی مدل رفتار مصرفکننده در ارتباط با حمایت از رویداد ورزشی باشگاههای خصوصی شهر تهران». پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ص ۶۴-۲۲. ۳. ۳. آصفی، احمدعلی؛ خبیری، محمد؛ اسدی دستجردی، حسن و گودرزی، محمود (۱۳۹۳). «بررسی عوامل مؤثر در نهادینه کردن ورزش ایران». پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ ۱۰، ش ۲۰، ص ۶۳-۷۶. ۴. ۴. حسنزاده، مهرداد (۱۳۹۰). «بازاریابی ورزشی». چ دوم، تهران: پرسمان، ص ۶۰-۴۲. ۵. ۵. خدادادی، حسن (۱۳۸۹). «بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ ۱۵ تهران». پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه پیام نور استان تهران، ص ۵۴-۳۱. ۶. ۶. غلامی، مریم (۱۳۹۳). «بررسی تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی رابطه، اعتماد و وفاداری مشتری (مطالعۀ موردی: مشتریان بانک ملی در شهرستان بابل)». پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، ص ۷۰-۶۴. ۷. ۷. کاتلر، فیلیپ (۱۳۹۱). «اصول بازاریابی». ترجمۀ بهمن فروزنده. چ شانزدهم، اصفهان: انتشارات آموخته، ص ۳۴-۱۱. ۸. ۸. محرم زاده، مهرداد (۱۳۸۸). «مدیریت بازاریابی ورزشی». چ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، ص ۴۰-۲۸. ۹. ۹. نعمتی، نعمتالله (۱۳۹۰). «تحلیل رفتار مشتریان ورزشی و عوامل مؤثر بر حضور آنها در لیگ برتر فوتبال کشور: ارائۀ مدل جذب مشتریان ورزشی در لیک برتر فوتبال کشور». پایاننامۀ دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ص ۳۱-۱۷. ۱۰. ۱۰. وظیفهدوست، حسین و حریری، مهسا (۱۳۹۱). «بررسی تأثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزۀ محصولات تند مصرف و خدمات». مجلۀ مدیریت بازاریابی، دورۀ ۷ ، ش ۱۵، ص ۶۶ - ۴۱ .
|