1. 1. بقایی راوری، جواد؛ مقدسی، علیرضا (1386). «ارائۀ یک مدل سهبعدی از چالشهای پیادهسازی تجارت الکترونیک در ایران»، مجلۀ علمی پژوهشی دانش و توسعه، ش 19، ص 113-83. 2. 2. غلامیان، جواد؛ شجیع، رضا (1385). «بررسی وضعیت وبسایت سازمانها و فدراسیون ورزشی ایران براساس معیارهای عمومی و تخصصی ارزیابی»، چهارمین همایش علمی دانشجویی تربیت بدنی، دانشگاه الزهرا، تهران، ص 93-89. 3. 3. فیضی، کامران؛ مقدسی، علیرضا (1383). «موانع و راهکارهای شکلگیری دولت الکترونیک در ایران»، توسعه و مدیریت، ش 22، ص 45-44. 4. 4. کمالی، کامل (1387). «بازاریابی و مدیریت بازار»، تهران: انتشارات پژوهشکدۀ بیمه، ص 190-187. 5. 5. یوسفی، بهرام؛ طاهری، حمیدرضا؛ شجاعی، وحید (1386). «بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تأکید بر عناصر 4p»، پژوهش در علوم ورزشی، ش 15، ص 95-81.
|