۱. ۱. اﺻﻔﻬﺎﻧﻲ، ﻧﻮﺷﻴﻦ (۱۳۸۸). "ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆثر ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌۀ ﺻﻨﻌﺖ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮدی ورزﺷﻲ داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ و اراﺋۀ ﻣﺪل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﻳﺰی اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ در ﻛﺸﻮر". رساله دﻛﺘﺮی، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان، ص ۸۲-۷۳. ۲. ۲. حمیدی، مهرزاد؛ رضوی، سید محمدحسین؛ امیرنژاد، سعید؛ شفیعزاده، شهرام و فضلی درزی، اعظم (۱۳۸۹). "تبیین استراتژی گردشگری ورزشی کشور (ایران)". پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش ۱۲، ص ۵۱. ۳. ۳. رضوی، سید محمدحسین؛ حسینی، سید عماد و خواجهپور، اکرم (۱۳۹۲). "بررسی جاذبههای طبیعی اثرگذار بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، ش ۱۷، ص ۳۰-۱۵. ۴. ۴. سلطان حسینی، محمد؛ سلیمی، مهدی و هنری، حبیب (۱۳۹۲). "تحلیل عوامل مؤثر بر جذب گردشگران ورزشی خارجی به کشور" . فصلنامه مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، شماره ۱۸، ص ۴۶-۲۵ . ۵. ۵. علینژاد، راضیه (۱۳۹۳). "تدوین برنامه راهبردی گردشگری ورزشی استان مازندران براساس مدل swot و qspm". پایاننامه کارشناسیارشد تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ص ۳۹. 6. 6. ﻣﻌﻴﻦ ﻓﺮد، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ (1387). "وﺿﻌﻴﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮی ورزﺷﻲ در اﻳﺮان و اراﺋﺔ اﻟﮕﻮی ﺗﻮﺳﻌﺔ آن". رﺳﺎﻟﺔ دﻛﺘﺮی، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﻌﻠﻢ ﺗﻬﺮان، ص 47. ۷. ۷. موسوی گیلانی، سید رضا، اسدی، حسن و گودرزی، محمود (۱۳۹۱). "بخشبندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبههای طبیعی- ورزشی و ارائه مدل بازار هدف". مجلۀ مطالعات مدیریت ورزشی، سال چهارم، ش ۱۴، ص ۱۲۴-۱۰۷. ۸. ۸. مهدیزاده، عباس؛ طالبپور، مهدی و فتحی، مهرداد (۱۳۹۳). "بررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد براساس تحلیل "SWOT. مجله پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، ش ۸، ص ۲۳. ۹. ۹. هنرور، افشار (۱۳۸۳). "عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بینالمللی در کشور از دیدگاه مدیران و دستاندرکاران ورزشی و گردشگری". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
|