1. 1. الهی، شعبان و حیدری، بهمن (1391). "مدیریت ارتباط با مشتری". تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسۀ مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، ص 4-3. 2. 2. ایزدی، بهزاد (1391). "طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران". رسالۀ دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، ص 175- 172. 3. 3. جعفری، راشین (1386)." آسیبشناسی فعالیتهای بازاریابی و صادرات در شرکتهای مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد خوراسگان)، ص 64-63. 4. 4. حسنزاده، مهرداد ( 1384). "بازاریابی ورزشی". چ اول، تهران: انتشارات پرسمان، ص 92. 5. 5. خانلری، امیر و سهرابی، بابک.(1387). "مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان". فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، سال سوم، ش 11، ص 148-131. 6. 6. رزاقی، محمدابراهیم؛ مهرابی، قاسم و جلالی فراهانی، مجید (1394). "بررسی بازاریابی تحتوب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران". فصلنامۀ مدیریت ارتباط با رسانههای ورزشی، سال دوم، ش 7، ص 28-19. 7. 7. علیدوست، ابراهیم و احمدی، علی (1391). "رابطۀ بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان آسیا". نشریۀ مدیریت ورزشی، دورۀ 4، ش 4، ص 47-31. 8. 8. غفاری آشتیانی، پیمان (1386). "همپوشی بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری". ماهنامۀ تدبیر، سال هجدهم، ش 181، ص 93-87. 9. 9. قیامی راد، امیر و محرمزاده، مهرداد (1381) ."بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعۀ رشتههای ورزشی در ایران". نشریۀ حرکت، ش 39، ص 175- 192. 10. 10. هادیزاده مقدم، اکرم؛ رامین مهر، حمید و حاج مقانی، رضا (1389). "ارائۀ مدل توفیق پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)". همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری، تهران، ص 20- 1.
|