1. 1. اکبری، نعمتالله؛ زاهدی کیوان، مهدی (1387). «کاربرد روشهای رتبهبندی و تصمیمگیری چندشاخصه»، چ اول، تهران: سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، ص 193. 2. 2. امینی، علیرضا؛ امینی، زهرا (1390). «بررسی نقش علائم تجاری (برند) در شکلگیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی از دیدگاه بنگاههای اقتصادی کوچک (مطالعۀ موردی بانک ملّی ایران)»، پژوهشنامۀ بازرگانی، ش 14، ص 13-1. 3. 3. تجاری، فرشاد؛ نصر اصفهانی، داود؛ ماجدی، نیما (1393). «برندهای ورزشی»، چ اول، تهران: انتشارات حتمی، ص 9. 4. 4. حقیقی، محمد و حسینزاده، ماشاالله (1388). «مقایسۀ میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات»، پژوهشهای مدیریت در ایران، دورۀ 13، ش 4، ص 139-103. 5. 5. رضایی دولتآبادی، حسین؛ خزانیپور، حسین؛ امانی، جواد (1392). «تأثیر شخصیت بر وفاداری برند: بررسی نقش میانجی سازههای تأثیر، اعتماد و ترجیح برند»، علوم مدیریت ایران، سال هشتم، ش 29، ص 88-73. 6. 6. سمیعی نصر، محمود؛ علوی، سید مسلم؛ نجفی سیاهرودی، مهدی (1390). «بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی»، نشریۀ مدیریت بازاریابی، ش 10، ص 64-47. 7. 7. شیرخدایی، میثم؛ نوری پور، امیرحسین؛ شریعتی، فاطمه (1393). «تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی»، مدیریت برند، سال اول، ش 1، ص 156-127. 8. 8. صنایعی، علی؛ کتابی، سعیده؛ مرتضیپور هلق، حیدر (1384). «مطالعۀ عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک تلویزیون با استفاده از فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)»، نشریۀ دانشکدۀ علوم اداری و اقتصاد (اصفهان)، ش 3، ص 57-41. 9. 9. قدسیپور، حسن (1379). «فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) »، چ اول، تهران: مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ص 30-20. 10. 10. کرمیان، حامد؛ شکرچیزاده، احمدرضا؛ ریسمانکارزاده، ریحانه (1394). «بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان»، نشریۀ مدیریت بازاریابی، ش 27، ص 34-17.
|