1. 1. احسانی، محمد؛ جوانی، وحید (1391). «بررسی تأثیر نام تجاری تیمهای موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران»، تحقیقهای کاربردی مدیریت و علوم زیستی در ورزش، ش 2، ص 98-89. 2. 2. بمپوری، مهین (1389). «بررسی رابطۀ بین برند کارفرما و وفاداری نیروی انسانی در شرکت ارژن»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ مدیریت، دانشگاه تهران، ص 15-9. 3. 3. تقیزاده، سمیرا (1389). «رابطۀ بین ابعاد ارزش ویژۀ برند و نیات رفتاری مشتریان: مطالعۀ موردی شرکت بیمۀ ایران»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ مدیریت، دانشگاه تهران، ص 11-7. 4. 4. تکلی، همیلا (1391). «مدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران»، رسالۀ دکتری، دانشگاه تهران، ص 23-30. 5. 5. مؤتمنی، علیرضا؛ مرادی، هادی؛ همتی، امین (1389). «تأثیر شخصیت و تصویر نام تجاری بر وفاداری مشتریان»، مدیریت بازرگانی، ش 4، ص 106-89.
|