1. 1. دانایی، حبیبالله؛ محمودی میمندی، محمد؛ حسینی، میرزاحسن؛ وزیرخانی، حمیدرضا (1391). «تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری»، فصلنامۀ پژوهشنامه بازرگانی، ش 64، ص 186-149. 2. 2. روستا، احمد؛ ونوس، داور؛ ابراهیمی، احمد (1394). «مدیریت بازاریابی»، چ هجدهم، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعۀ علوم انسانی، ص 115-101. 3. 3. شافعی، رضا (1391). «ارائۀ مدلی ساختاریافته از سنجههای ارزیابی عملکرد مدیریت بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی: مطالعهای در شرکتهای مواد غذایی»، فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، ش 25، ص 160-137. 4. 4. عارفنژاد، محسن؛ سبحانی، محمد؛ بالوئی جامخانه، هادی؛ طغرایی سمیری، مهدی (1390). «ارزیابی کارآیی خدمات در بانکها از روش تحلیل پوششی دادهها»، سومین همایش ملی تحلیل پوششی دادهها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، ص 14-1. 5. 5. قدیری معصوم، مجتبی؛ سوری، فرشاد؛ شفیعی عربی، میرعلی؛ بهرامی، مجتبی (1392). «ارزیابی و اولویتبندی شاخص-های تأثیرگذار در بازاریابی توریسم روستایی با مدل آمیختۀ بازاریابی 7p: مطالعۀ موردی شهرستانهای برگزیدۀ استان مازندران»، مدیریت شهری، ش 32، ص 52-39. 6. 6. کشاورز، لقمان؛ حمیدی، مهرزاد؛ گودرزی، محمود؛ سجادی، سید نصرالله (1392). «تبیین مدل پیادهسازی استراتژیهای کمیتۀ ملی المپیک با روش ارزیابی متوازن»، پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتارحرکتی، دورۀ 9، ش 18، ص 42-15. 7. 7. کشاورز، لقمان؛ حمیدی، مهرزاد؛ گودرزی، محمود؛ سجادی، سید نصرالله (1393). «تدوین نظام مدیریت عملکرد کمیته ملی المپیک با رویکرد BSC»، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دورۀ 1، ش 1، ص 30-21. 8. 8. کشاورز، لقمان؛ فراهانی، ابوالفضل (1395). «مدیریت سازمانهای ورزشی»، چ اول، تهران: انتشارات حتمی، ص 61-65. 9. 9. محرمزاده، مهرداد (1388). «مدیریت بازاریابی ورزشی»، چ دوم، جهاد دانشگاهی واحد ارومیه، ص 83-79.
|