۱. ۱. ابراهیمی، سید بابک؛ کتابیان، حمید؛ رحیمی، حسام (۱۳۹۴). «شناسایی معیارهای مؤثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی»، مدیریت بازرگانی، دورۀ ۷، ش ۲، ص ۲۹۴-۲۷۳. ۲. ۲. احمدپور، محمود؛ مقیمی، سید محمد (۱۳۸۸). «مبانی کارآفرینی»، چ ششم، تهران: ناشر فراندیش، ص ۴۹. ۳. ۳. آذر، عادل؛ بیات، کریم (۱۳۸۷). «طراحی مدل فرایندمحوری کسبوکار با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)»، نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، دورۀ ۱، ش ۱، ص ۱۸-۳. ۴. ۴. سلطانی، ناصر؛ موسوی، میرنجف؛ سلامی، هادی (۱۳۹۲). «راهبردهای توسعۀ گردشگری از دیدگاه ارائهکنندگان خدمات با استفاده از مدلهای دلفی و فرایند تحلیل شبکه (مطالعۀ موردی: استان آذربایجان غربی)»، مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، ش ۱۲، ص ۳۹-۱۹. ۵. ۵. فقیه نصیری، بشری (۱۳۹۳). «مقایسۀ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد»، پایاننامۀ دورۀ کارشناسیارشد، دانشگاه مازندران، دانشکدۀ علوم اقتصاد و مدیریت، ص ۱۵۵-۱۵۰. ۶. ۶. کلر، کوین لین (۱۳۸۹). «مدیریت استراتژیک برند»، ترجمۀ عطیه بطحایی. چ اول، تهران: ناشر سیته، ص ۲۶۲. ۷. ۷. مرتضوی، سعید؛ کفاشپور، آذر؛ ارجمندینژاد، آفاق (۱۳۸۹). «بررسی نقش واسط عرق ملی و ادراک از کیفیت محصول بر قصد خرید کالای وارداتی»، پژوهشنامۀ مدیریت اجرایی، دورۀ ۲، ش۴۰، ص ۱۳۴-۱۰۹. ۸. ۸. ملکزاده، غلامرضا؛ کاظمی، مصطفی؛ لگزیان، محمد (۱۳۹۲). «هوش سازمانی: طراحی مدل سلسله مراتبی برای دانشگاههای دولتی ایران با رویکرد دیماتل»، پژوهشنامۀ مدیریت تحول، ش ۱۰ ، ص ۱۲۴- ۹۴. ۹. ۹. میرفخرالدینی، سید حیدر؛ ابراهیمزاده پزشکی، رضا؛ جلیلیان، نگار (۱۳۹۲). «ارائۀ مدلی جامع در جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد)»، دوفصلنامۀ مطالعات برنامهریزی آموزشی، دورۀ ۲، ش ۴، ص ۳۷-۵. ۱۰. ۱۰. نصیرزاده، عبدالمهدی؛ فراهانی، ابوالفضل؛ رضایی، شمسالدین؛ وطندوست، مریم (۱۳۹۲). «ارزیابی کارآفرینی مدیران کل تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دورۀ ۲، ش ۷، ص ۱۴۴-۱۲۹.
|