[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 6، شماره 23 - ( زمستان 1397 ) ::
جلد 6 شماره 23 صفحات 31-23 برگشت به فهرست نسخه ها
شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی
امیر رحیمی1، ابراهیم علیدوست قهفرخی2
1- دانشگاه تربیت مدرس ، a-rahimi@modares.ac.ir
2- دانشگاه تهران
چکیده:   (3249 مشاهده)
هدف این تحقیق، شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی است. این تحقیق، از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعۀ آماری تحقیق، شامل کارآفرینان برتر ورزشی شهر تهران، شامل تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان عمدۀ محصولات ورزشی بود و از میان آنها،  103نفر به‌عنوان نمونۀ آماری از طریق نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع‌آوری اطلاعات، پرسشنامۀ محقق‌ساخته بود. روایی پرسشنامه 68/0و پایایی آن 85/0=α به‌دست آمد. در این تحقیق از آمار توصیفی برای تحلیل متغیرهای جمعیت‌شناختی و از آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی پیرسون، آزمون دوربین-واتسون و آزمون رگرسیون خطی، استفاده شد. در نهایت، یافته‌های تحقیق و همچنین نتایج حاصل از آزمون رگرسیون نشان داد که هر یک از ابعاد هفت‌گانۀ بازاریابی کارآفرینانه (به‌جز بعد اهرم کردن منابع) تأثیر مثبت و معناداری در ایجاد و ارتقای عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ‌و متوسط‌ ورزشی دارند.
واژه‌های کلیدی: بازاریابی، بازاریابی کارآفرینانه، بنگاه ورزشی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ورزش.
متن کامل [PDF 193 kb]   (954 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Identify the Effect of Entrepreneurial Marketing on Creating and Improving the Performance of Small and Medium Sport Enterprises. 3 2019; 6 (23) :23-31
URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-970-fa.html

رحیمی امیر، علیدوست قهفرخی ابراهیم. شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی. 1397; 6 (23) :23-31

URL: http://ntsmj.issma.ir/article-1-970-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 6، شماره 23 - ( زمستان 1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4660