1. 1. الهی، علیرضا (1387). "موانع و راهکارهای توسعۀ اقتصادی صنعت فوتبال ایران". رسالۀ دکتری، دانشگاه تهران، ص 45-12. 2. 2. انور الخولی، امین (1381). "ورزش و جامعه". ترجمۀ حمیدرضا شیخی. مشهد و تهران: بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، ص 56-23. 3. 3. تندنویس، فریدون (1381). "جایگاه ورزش در اوقات فراغت مردم ایران". پژوهش در علوم ورزشی، دورۀ 4، ش 1، ص 133-115. 4. 4. تندنویس، فریدون (1390). "نیازسنجی و امکانسنجی تفریحات سالم با رویکرد ورزشی در شهر تهران". طرح پژوهشی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تهران، ص 24-12. 5. 5. جلالی فراهانی، مجید (1388). "مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی". تهران: انتشارات دانشگاه تهران، ص 23-7. 6. 6. رسولی، مهدی (1393). "طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران". رساله دکتری، دانشگاه خوارزمی، ص 123-110. 7. 7. شرکت فرهنگی ورزشی سایپا (1391). "طرح سان کارت". طرح توسعهای، مدیریت بازاریابی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، تهران، ص 43-33. 8. 8. قاسمی، حمید (1393). "تحلیل محتوای اخبار ورزشی شبکل سوم سیما: مطالعۀ موردی". نشریۀ علمی ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، ش 3، ص 46. 9. 9. قاسمی، حمید (1386). "نقش رسانههای گروهی در توسعۀ ورزش کشور". رسالۀ دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، ص 18-12. 10. 10. محمدی، علی (1375). "بررسی جایگاه تربیت بدنی و ورزش در مدارس علوم دینی حوزۀ علمیۀ قم از دیدگاه اساتید و طلاب دینی". پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران، ص 23-19. 11. 11. معماری، ژاله (1386). "مدلسازی و تحلیل آمیختۀ بازاریابی صنعت ورزش کشور (با رویکرد تصمیممحور)". رسالۀ دکتری، دانشگاه تهران، ص 118-112. 12. 12. نوبخت، باقر (1393). "طراحی الگوهای موفقیت کسبوکارهای متوسط و کوچک ورزشی با رویکرد کارآفرینانه". رسالۀ دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، ص 101-76.
|