1. 1. اکبری، روناک؛ محرمزاده، مهرداد؛ سیدعامری، میرحسن؛ جمبانی، کمال (1392). «ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتری و تقویت برند ورزشی در لیگ حرفهای فوتبال ایران»، دومین کنگرۀ بینالمللی علم و فوتبال، آکادمی ملی فوتبال ایران، تهران، ایران، ص 73-71. 2. 2. ایزدی، بهزاد؛ احسانی، محمد؛ کوزهچیان، هاشم؛ تجاری، فرشاد (1394). «بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران»، دوفصلنامۀ مدیریت و توسعۀ ورزش، ش 7، ص 31-17. 3. 3. جلالی فراهانی، مجید (1392). «تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژۀ برند در خدمات ورزشی»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، ش 6، ص 20-11. 4. 4. جوانی، وجیه (1392)، «اثر درآمد و هزینهکرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران»، پژوهش در مدیریت ورزشی، دورۀ 6، ش 2، ص 88-78. 5. 5. دهدشتی شاهرخ، زهره؛ جعفرزادهکناری، مهدی؛ بخشیزاده، علیرضا (1392). «ﺑﺮرﺳﻲ دﻳﺪﮔﺎه ﻫﻮﻳﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺮﻧﺪ و ﺗﺄﺛﻴﺮ آن در ﺗﻮﺳﻌۀ وﻓﺎداری ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ (مورد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: شرکت تولیدکنندۀ محصولات لبنیﻛﺎﻟﻪ)»، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣۀ ﻋﻠﻤﻲ - ﭘﮋوﻫﺸﻲ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻧﻮﻳﻦ، دورۀ 2، ش 5، ص 106-87. 6. 6. رحیمنیا، فریبرز؛ فاطمی، سیده زهرا (1391). «بررسی نقش واسط ارزش ویژۀ برند در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند»، تحقیقات بازاریابی نوین، دورۀ 2، ش 1، ص 92-73. 7. 7. رزاقی، محمدابراهیم؛ مهرابی، قاسم؛ جلالی فراهانی، مجید (1394). «بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران»، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، دورۀ 2، ش 7، ص 28-19. 8. 8. رزاقی، محمدابراهیم؛ مهرابی، قاسم؛ سلطانی مقدم، پگاه (1394). «مقایسۀ مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان»، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دورۀ 2، ش 5، ص 29-21. 9. 9. کشکر، سارا؛ سلمان، زهرا؛ جباری، ژاله (1392). «رابطۀ رضایتمندی و وفاداری با ویژگیهای پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز»، مدیریت ورزشی، دورۀ 5، ش 3، ص 136-117.
|