1. 1. ابارشی، احمد؛ حسینی، سید یعقوب (1391). «مدلسازی معادلات ساختاری، تهران: جامعهشناسان». ص 115-110. 2. 2. حسینی، سید عماد (1387). «طراحی الگوی بازاریابی ورزشی لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران»، رسالۀ دکتری، دانشگاه تربیت مدرس تهران، ص 42-39. 3. 3. رنجبریان، بهرام؛ غفاری، محمد (1393). «بازاریابی ورزشی»، اصفهان: انتشارات چهارباغ، ص 24-20. 4. 4. فدراسیون ورزشهای همگانی (1393). «دستاوردهای چهارسالۀ فدراسیون ورزشهای همگانی». تهران: انتشارات فدراسیون ورزشهای همگانی، ص 35. 5. 5. قلیزاده، بهاره؛ طالبپور، مهدی؛ کشتیدار، محمد (1394). «بازاریابی رابطهمند بهعنوان پیشبینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعۀ باشگاههای تندرستی بانوان مشهد»، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، دورۀ 3، ص 84-73. 6. 6. موون، جان سی؛ مینور، میشل اس (1391). «رفتار مصرفکننده، عوامل درونی و بیرونی»، ترجمۀ عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی، چ چهارم، تهران: نشر اتحاد، ص170- 165. 7. 7. نبیزاده، محمود (1373). «مدلهای رفتار مصرفکننده»، نشریۀ نامۀ علوم اجتماعی، دورۀ 7، ش 7، ص 284-267. 8. 8. هاوکینز، دل؛ بست، راجر؛ کانی، کنث (1385). «رفتار مصرفکننده». ترجمۀ احمد روستا و عطیه بطحایی. تهران: سارگل، ص 29-25.
|