You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران رزگار محمدی، محمود گودرزی، سیدنصرالله سجادی، مجید جلالی فراهانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران با رویکرد نظریۀ دادهبنیاد مرتضی فتاح پور مرندی، سیدمحمد کاشف، میرحسن سیدعامری، رضا شجیع
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین مدل ارتباطی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان فروغ محمدی، معصومه کلاته سیفری، ابوالفضل فراهانی، حمید قاسمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) فریبا عسکریان، محمدرسول خدادادی، مریم فریدفتحی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعۀ خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی سیدعماد حسینی، محمد پورکیانی، علی افروزه
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاههای فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژۀ برند قاسم مهرابی، محمدابراهیم رزاقی، شهره بابازاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائۀ مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجیگری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژۀ برند ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سیدمحمدجواد رضوی، سیدمرتضی عظیم زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue