[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران
رزگار محمدی، محمود گودرزی، سیدنصرالله سجادی، مجید جلالی فراهانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد
مرتضی فتاح پور مرندی، سیدمحمد کاشف، میرحسن سیدعامری، رضا شجیع
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین مدل ارتباطی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با میانجی‌گری سرمایۀ اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان
فروغ محمدی، معصومه کلاته سیفری، ابوالفضل فراهانی، حمید قاسمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP)
فریبا عسکریان، محمدرسول خدادادی، مریم فریدفتحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعۀ خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی
سیدعماد حسینی، محمد پورکیانی، علی افروزه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه‌های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژۀ برند
قاسم مهرابی، محمدابراهیم رزاقی، شهره بابازاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارائۀ مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی‌گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژۀ برند ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
سیدمحمدجواد رضوی، سیدمرتضی عظیم زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by