Journal archive for Google Scholar Robot!
New Trends in Sport Management
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 31 (2021-1)
Identifying Strategies Affecting Iran Public Diplomacy through Sport and Its Consequences
شناسایی راهبردهای مؤثر بر دیپلماسی عمومی ایران از طریق ورزش و پیامدهای آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pathology of the Migration Behavior of Iranian Athletes: A Qualitative Approach Based on Push-Pull Theory
آسیبشناسی رفتار مهاجرتی ورزشکاران ایران؛ رویکرد کیفی مبتنی بر نظریة کششی-رانشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis of the Role of Teaching Entrepreneurship in Employing Sport Sciences Graduates
تحلیل نقش آموزش کارآفرینی در اشتغال فارغالتحصیلان رشتۀ علوم ورزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Functional Variables Affecting the Financial Value of Iran Football Players
شناسایی متغیرهای عملکردی مؤثر بر ارزش مالی بازیکنان فوتبال ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Sport Managers' Management and Coaches' Performance on the Development of Iran Football Talent Identification
تأثیر مدیریت مدیران ورزشی و عملکرد مربیان در توسعة استعدادیابی فوتبال ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Qualitative Analysis of Factors Affecting the Development of Personal Brand of Iranian Sport Coaches: A Grounded Theory Approach
واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریة دادهبنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Model for Development of Sport Careers in Iran
الگوی توسعة مشاغل ورزشی در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Internal Environmental Factors Affecting the Development of Women's Championship Sport in Guilan Province
عوامل محیط درونی مؤثر بر توسعة ورزش قهرمانی زنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Model of Brand Personality of Sportswear with Brand Commitment, Loyalty and Trust
مدل ارتباطی شخصیت برند پوشاک ورزشی با تعهد، وفاداری و اعتماد به برند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a Strategic Value-Focused Decision Making Model with an Islamic Approach in Sport Management of Iran
طراحی الگوی تصمیمگیری استراتژیک ارزشی با رویکرد اسلامی در مدیریت ورزش ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles