|
 |
ارائۀ یک مدل سهبعدی از چالشهای توسعۀ تجارت الکترونیک در صنعت ورزش کشور |
ص. ۲۰-۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
میثم رحیمی زاده ، سیدنصرالله سجادی ، محمود گودرزی ، مجید جلالی فراهانی  |
|
چکیده
(۵۲۶۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۲۷ دریافت)
|
 |
بررسی عوامل و موانع مشارکت در ورزش همگانی و تفریحی در استان های ترک، کرد و لرنشین ایران |
ص. ۳۷-۲۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی خالدی فرد ، ابراهیم علی دوست قهفرخی ، زهرا محمودوند ، احد آقایی ، رضا کعب عمیر  |
|
چکیده
(۵۹۳۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۶۱۱۹ دریافت)
|
 |
آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی بر مبنای سلسلهمراتب ارزش- نگرش- رفتار |
ص. ۵۰-۳۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
عادل افکار ، فرشاد تجاری ، علی زارعی  |
|
چکیده
(۵۰۷۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۳۰۳ دریافت)
|
 |
طراحی مدل سواد اطلاعاتی، ورزشی و مدیریتی روسای فدراسیون های ورزشی |
ص. ۶۵-۵۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
لقمان کشاورز  |
|
چکیده
(۴۶۸۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۰۷۷ دریافت)
|
 |
تبیین نقش راهبردهای مؤثر بر توسعۀ منابع انسانی، میزان کارآفرینی سازمانی و توسعۀ سازمانی: مورد مطالعه کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور ایران |
ص. ۷۹-۶۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سید محمدجواد رضوی ، مهدی طالب پور  |
|
چکیده
(۵۶۹۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۶ دریافت)
|
 |
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی در باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد منبعمحور |
ص. ۹۳-۸۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مصطفی سلطانی ، غلامعلی کارگر ، سارا کشکر ، فرزاد غفوری  |
|
چکیده
(۵۹۴۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۸۸۲ دریافت)
|
 |
نقش سبک رهبری مربیان در انگیزش موفقیت و تعهد کشتیگیران نخبۀ ایران |
ص. ۱۰۵-۹۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
غلامرضا خاکساری ، رضا صابونچی ، مجید سلیمانی  |
|
چکیده
(۵۲۵۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۱۴۴ دریافت)
|