[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 4، شماره 15 - ( زمستان 1395 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران ص. 21-9
[English Abstract] رزگار محمدی، محمود گودرزی، سیدنصرالله سجادی، مجید جلالی فراهانی
چکیده (5502 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1418 دریافت)  
XML الگوی شایستگی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان ایران با رویکرد نظریۀ داده‌بنیاد ص. 38-23
[English Abstract] مرتضی فتاح پور مرندی، سیدمحمد کاشف، میرحسن سیدعامری، رضا شجیع
چکیده (6994 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (5771 دریافت)  
XML تدوین مدل ارتباطی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی با میانجی‌گری سرمایۀ اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ص. 53-39
[English Abstract] فروغ محمدی، معصومه کلاته سیفری، ابوالفضل فراهانی، حمید قاسمی
چکیده (6173 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1413 دریافت)  
XML شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی با استفاده از تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) ص. 67-55
[English Abstract] فریبا عسکریان، محمدرسول خدادادی، مریم فریدفتحی
چکیده (6409 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2549 دریافت)  
XML تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر توسعۀ خدمت جدید در باشگاه های بدنسازی ص. 80-69
[English Abstract] سیدعماد حسینی، محمد پورکیانی، علی افروزه
چکیده (6448 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2486 دریافت)  
XML ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه‌های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژۀ برند ص. 92-81
[English Abstract] قاسم مهرابی، محمدابراهیم رزاقی، شهره بابازاده
چکیده (5348 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1860 دریافت)  
XML ارائۀ مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی‌گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژۀ برند ادارۀ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ص. 104-93
[English Abstract] سیدمحمدجواد رضوی، سیدمرتضی عظیم زاده
چکیده (6299 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2659 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4714