Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 8, Number 30 (2020-11)


Developing Structural Interpretive Model of Factors Affecting Brand Identity of Handball in Iran
مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر هویت برند ورزش هندبال در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing Track And Field Talent Identification Model in Iran
طراحی مدل استعدادیابی دو و میدانی در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship Model between Organizational Culture and Political and Rational Behavior in Decision Making and Organizational Effectiveness of Employees in Ministry of Sport and Youth
مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی با رفتار سیاسی و عقلایی در تصمیم‌گیری و اثربخشی سازمانی کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing a Local Model of Leadership Based on Soft Power in Iran Sport Federations
طراحی الگوی بومی رهبری مبتنی بر قدرت نرم در فدراسیون‌های ورزشی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Analysis of the Perceived Effects of Chokheh Wrestling Sport Event from the Viewpoints of Spectators
تحلیل تأثیرات ادراک‌شدۀ رویداد ورزشی کشتی با چوخه از دیدگاه تماشاگران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Providing the Administrative Planning of Iran Canoeing-Rowing and Sailing Federation Based on Balanced Scorecard
ارائۀ نقشۀ اجرایی فدراسیون قایقرانی کشور براساس کارت امتیازی متوازن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Great Barriers to the Commercialization of Sport Management Knowledge
موانع کلان تجاری‌سازی دانش مدیریت ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the quality of national teams preparation camps for Tokyo 2020 Olympics
بررسی کیفیت برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی برای المپیک 2020 توکیو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Physical Education Teacher Preparation: A Comparative Study of the USA, England, Japan, Malaysia and Iran
آماده‌سازی معلم تربیت بدنی: مطالعة تطبیقیِ آمریکا، انگلیس، ژاپن، مالزی و ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Role of Marketing Mix in Brand Strength of Sportswear
بررسی نقش آمیختة بازاریابی در قدرت برند پوشاک ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles