Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 5, Number 17 (2017-7)


The Role of Sport Olympiads in a Province in Developing Sport in Golestan Province from the Viewpoints of Sport Managers and Experts
نقش برگزاری المپیادهای ورزشی درون استانی در توسعة ورزش استان گلستان از دیدگاه مدیران و کارشناسان ورزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Path Model of Relationships of Perceived Organizational Support, Organizational Apathy and Organizational Image in Sport Organization of Municipality of Isfahan
الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک‌شده، بی‌تفاوتی سازمانی و تصویر سازمانی در سازمان ورزش شهرداری اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing an Evaluation Model of Marketing Management in Iran Sport Federations
طراحی مدل ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction and Loyalty and Promoting Brand Strategic Position of Private Clubs: Providing a Model
اثر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه‌های خصوصی: ارائۀ مدل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factor Structure and Validation of Nationalism in Sport Scale
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس ملی گرایی در ورزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

To Determine the Regression Relationship between Brand Equity and Customer Loyalty in Sport
تعیین ارتباط رگرسیونی ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان در ورزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Brand Identity Elements on Fans’ Identification with Brands of Iran Football Pro League Clubs
تأثیرمؤلفه های هویت برند بر هم هویتی هواداران با برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles