Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 6, Number 23 (2019-3)


Analyzing and Prioritizing Brand Extension Success Factors in Football Clubs from the Experts' Viewpoints
تحلیل و اولویت‌بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه‌های فوتبال از دیدگاه خبرگان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Strategies of Rural Sport Development with an Emphasis on Native and Local Sports (Case Study: Golestan Province)
استراتژی‌های توسعۀ ورزش روستایی با تأکید بر ورزش‌های بومی و محلی (مورد مطالعه استان گلستان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Study of the Parameters Affecting the Public Environmental of Championship
مطالعۀ پارامترهای تأثیرگذار بر محیط عمومی ورزش قهرمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship of Experiential Marketing with Customer Satisfaction and Loyalty in Sport Complexes
رابطۀ بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه‌های ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing the Behavioral Model of Iran Professional Athletes with a Social Marketing Approach
تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identify the Effect of Entrepreneurial Marketing on Creating and Improving the Performance of Small and Medium Sport Enterprises
شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing the Structural Model of the Effect of Information Quality on Students' Motivation to Participate in Sports: The Mediating Role of Constraints
تدوین الگوی ساختاری تأثیر کیفیت اطلاع‌رسانی بر انگیزۀ دانشجویان در مشارکت به فعالیت‌های ورزشی: نقش میانجی محدودیت‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles