Journal archive for Google Scholar Robot!
New Trends in Sport Management
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 23 (2019-3)
Analyzing and Prioritizing Brand Extension Success Factors in Football Clubs from the Experts' Viewpoints
تحلیل و اولویتبندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاههای فوتبال از دیدگاه خبرگان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Strategies of Rural Sport Development with an Emphasis on Native and Local Sports (Case Study: Golestan Province)
استراتژیهای توسعۀ ورزش روستایی با تأکید بر ورزشهای بومی و محلی (مورد مطالعه استان گلستان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Study of the Parameters Affecting the Public Environmental of Championship
مطالعۀ پارامترهای تأثیرگذار بر محیط عمومی ورزش قهرمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship of Experiential Marketing with Customer Satisfaction and Loyalty in Sport Complexes
رابطۀ بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعههای ورزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing the Behavioral Model of Iran Professional Athletes with a Social Marketing Approach
تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identify the Effect of Entrepreneurial Marketing on Creating and Improving the Performance of Small and Medium Sport Enterprises
شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط ورزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing the Structural Model of the Effect of Information Quality on Students' Motivation to Participate in Sports: The Mediating Role of Constraints
تدوین الگوی ساختاری تأثیر کیفیت اطلاعرسانی بر انگیزۀ دانشجویان در مشارکت به فعالیتهای ورزشی: نقش میانجی محدودیتها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles