[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
راهنمای نویسندگان::
راهنمای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیرمؤلفه های هویت برند بر هم هویتی هواداران با برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
اکبر جابری، سیدنصرالله سجادی، محمد خبیری، مجید جلالی فراهانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین ارتباط رگرسیونی ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان در ورزش
مونا رضایی، کیوان ملانوروزی، حبیب هنری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس ملی گرایی در ورزش
امیر قنبرپور نصرتی، محمدحسین حسینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان و ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه‌های خصوصی: ارائۀ مدل
رسول نظری، سوسن حدادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ایران
لقمان کشاورز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک‌شده، بی‌تفاوتی سازمانی و تصویر سازمانی در سازمان ورزش شهرداری اصفهان
حمیدرضا میرصفیان، مصطفی افشاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش برگزاری المپیادهای ورزشی درون استانی در توسعة ورزش استان گلستان از دیدگاه مدیران و کارشناسان ورزش
بهمن طیبی، امین دهقان قهفرخی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی New Trends in Sport Management
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by