Journal archive for Google Scholar Robot!
New Trends in Sport Management
رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 21 (2018-7)
The Effect of Perceived Environment and Social Support on Participation in Leisure-Time Physical Activity of Staff in Islamic Azad University (District 13)
اثر محیط ادراکشده و حمایت اجتماعی بر مشارکت در فعالیت بدنی اوقات فراغت کارکنان منطقۀ سیزده دانشگاه آزاد اسلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Structural Modeling of Competency Model of Physical Education Managers in Universities Based on Islamic Culture
مدلیابی ساختاری الگوی شایستگی مدیران تربیت بدنی دانشگاهها منطبق بر فرهنگ اسلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factor Analysis of Job Competencies of National and International Taekwondo Coaches
تحلیل عاملی شایستگیهای شغلی مربیان ملی و بینالمللی تکواندو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis of Factors Causing Crisis in Sport for All
تحلیل عوامل بحران در ورزش همگانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Applying the Cybernetic Management Model on Development of Self-Management Behaviors and Its Role in Developing Psychological Empowerment of Staff and Presenting a Model
اثر کاربست الگوی مدیریت سایبرنتیک بر گسترش رفتارهای خودمدیریتی و نقش آن بر توسعۀ توانمندسازی روانشناختی کارکنان و ارائۀ مدل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Effect of Brand Equity, Brand Image and Fan Commitment on International Branding of Iran Premier Football Clubs
تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بینالمللی باشگاه های برتر فوتبال کشور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Athlete Brand on Identification and Effectiveness of Celebrity Athlete Endorsement
اثر برند ورزشکار بر همانندسازی و اثربخشی صحه گذاری ورزشکار مشهور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles