Journal archive for Google Scholar Robot!

New Trends in Sport Management

رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی



Volume 6, Number 21 (2018-7)


The Effect of Perceived Environment and Social Support on Participation in Leisure-Time Physical Activity of Staff in Islamic Azad University (District 13)
اثر محیط ادراک‌شده و حمایت اجتماعی بر مشارکت در فعالیت بدنی اوقات فراغت کارکنان منطقۀ سیزده دانشگاه آزاد اسلامی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Structural Modeling of Competency Model of Physical Education Managers in Universities Based on Islamic Culture
مدل‌یابی ساختاری الگوی شایستگی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها منطبق بر فرهنگ اسلامی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factor Analysis of Job Competencies of National and International Taekwondo Coaches
تحلیل عاملی شایستگی‌های شغلی مربیان ملی و بین‌المللی تکواندو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Analysis of Factors Causing Crisis in Sport for All
تحلیل عوامل بحران در ورزش همگانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Applying the Cybernetic Management Model on Development of Self-Management Behaviors and Its Role in Developing Psychological Empowerment of Staff and Presenting a Model
اثر کاربست الگوی مدیریت سایبرنتیک بر گسترش رفتارهای خودمدیریتی و نقش آن بر توسعۀ توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان و ارائۀ مدل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Effect of Brand Equity, Brand Image and Fan Commitment on International Branding of Iran Premier Football Clubs
تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین‌المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Athlete Brand on Identification and Effectiveness of Celebrity Athlete Endorsement
اثر برند ورزشکار بر همانندسازی و اثربخشی صحه گذاری ورزشکار مشهور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles